Reakcia na: Martin Fundárek #61281:
som z tvojich tunelov totálne zhrozený. Ten pod Karadžièovou je OK, ale myslím, že by sa malo sústreciť na iné, menej nákladné železnièné projekty.
Preto neviem, preèo by sa malo v dohladnej dobe riesit tunelove prepojenie na hlst medzi raèkom a trnavským.
1. Uhol nábehu na ŽST filiálka bude nemožný, pretože by si skonèil ïaleko od trnavského. Takže by sa to riešilo kolmicou bez priameho pripojenia. Ak by trať pokraèovala akýmkolvek smerom - Vajnorská, Ružinovská, vytvorilo by sa double prepojenie.
2. Tento úsek by sa nemusel uživiť - vedie len na prestup, do Petržalky pôjde druhý tunel
3. trnavské a raèko sú s mierkom v podstate tratou prepojené. Tým, že povedieš tunel od hlst, opat vytvaras druhe prepojenie, ktore by so zachadzkou na hlst a vystupom z podzemia vyslo casovo narovnako.
Nepopieram realizaciu trate trnavske, racko, hlst, ale nepripada mi to extremne podstatna èast, pretože za vela penazi spaja toho malo a navyse blbym sposobom.
K radialam -
ked prechadzas s autom cez kolaje, stojis na nich aj desiatky sekund a ked pride zvoniaca elektricka, snad ta niekto pusti. A toto na sucastnych radialach neodstranis aj keby si velmi chcel.
Neviem z akej teoretickej skoly vychadzas, ale v mnohych mestach dosli na oblukovu strukturu dopravy namiesto skrz na skrz. Na zaèiatku je to drahšie, ale po uzatvoreni okruhov sa to dost oplati - Bajkalská a Tomášikova.
Ak dlabes na ostrovceky a snivas o zrychlodrazenej elektricke, zhusteni zastavok, gratulujem Ti k vykonu.
Na mimourovnove prestavias kulove. Miesto, ako si spravne poznemenal nieje nikde a ak ano, tak daleko od centra.
Záver:
Na zaèiatok nestaèí, lebo okrem preferencie a skvalitnení tratí neurobíš niè.
To letisko si asi nepredstavis, lebo nie si blavak, ale to nevadí.
Zhustenie zastavok - a zbytok dopravovat autobusmi. A naèo by nám to bolo ? Na prstoch jednej ruky. Tolko tych zastavok mozno je.
Mego