Reakcia na: Sommelier #61304:
Aj to ma napadlo. Pokračovanie priamo po Pribinovej cez prístav, popri Prístavnej. Ináč tam nieje podkopaný kruhovú objazd, ale podjazd na mieste dnešného podchodu pre chodcov pri Baumaxe, potom využitie existujúceho koridoru vlečky smerujúcej na Tučkovu, resp. jej pojazdu pod železnicu z Prístavného mostapotom súbežne so žezenicou, s nadjazdom resp. podjazdom v oblasti Jastrabej.http://img82.imageshack.us/my.php?image=3330fj.jpg (zhruba)
Sommelier
som z tvojich tunelov totálne zhrozený. Ten pod Karadžièovou je OK, ale myslím, že by sa malo sústreciť na iné, menej nákladné železnièné projekty.
Preto neviem, preèo by sa malo v dohladnej dobe riesit tunelove prepojenie na hlst medzi raèkom a trnavským.
1. Uhol nábehu na ŽST filiálka bude nemožný, pretože by si skonèil ïaleko od trnavského. Takže by sa to riešilo kolmicou bez priameho pripojenia. Ak by trať pokraèovala akýmkolvek smerom - Vajnorská, Ružinovská, vytvorilo by sa double prepojenie.
2. Tento úsek by sa nemusel uživiť - vedie len na prestup, do Petržalky pôjde druhý tunel
3. trnavské a raèko sú s mierkom v podstate tratou prepojené. Tým, že povedieš tunel od hlst, opat vytvaras druhe prepojenie, ktore by so zachadzkou na hlst a vystupom z podzemia vyslo casovo narovnako.
Nepopieram realizaciu trate trnavske, racko, hlst, ale nepripada mi to extremne podstatna èast, pretože za vela penazi spaja toho malo a navyse blbym sposobom.
K radialam -
ked prechadzas s autom cez kolaje, stojis na nich aj desiatky sekund a ked pride zvoniaca elektricka, snad ta niekto pusti. A toto na sucastnych radialach neodstranis aj keby si velmi chcel.
Neviem z akej teoretickej skoly vychadzas, ale v mnohych mestach dosli na oblukovu strukturu dopravy namiesto skrz na skrz. Na zaèiatku je to drahšie, ale po uzatvoreni okruhov sa to dost oplati - Bajkalská a Tomášikova.
Ak dlabes na ostrovceky a snivas o zrychlodrazenej elektricke, zhusteni zastavok, gratulujem Ti k vykonu.
Na mimourovnove prestavias kulove. Miesto, ako si spravne poznemenal nieje nikde a ak ano, tak daleko od centra.
Záver:
Na zaèiatok nestaèí, lebo okrem preferencie a skvalitnení tratí neurobíš niè.
To letisko si asi nepredstavis, lebo nie si blavak, ale to nevadí.
Zhustenie zastavok - a zbytok dopravovat autobusmi. A naèo by nám to bolo ? Na prstoch jednej ruky. Tolko tych zastavok mozno je.