no jasne, ked som nie zamestanenc Metra, tak som krtko. hmm co sa este nedozviem - mozno som krtko v a cakam, kym ma Metro zamestna, aby som mohol zacat ryt tunel pre metro.
Nikdy ziadne riesenie nebude mat iba vyhody - vzdy budu nevyhody. A si myslim, ze tie nevyhody z podzemia, co popisuje SI (mozno aj niektori ostatni - uz stracam prehlad) su zanedbatelne voci vyhodam.
Nikdy ziadne riesenie nebude mat iba vyhody - vzdy budu nevyhody. A si myslim, ze tie nevyhody z podzemia, co popisuje SI (mozno aj niektori ostatni - uz stracam prehlad) su zanedbatelne voci vyhodam.
tr3mp
Ale mesto by som dal rozhodne pod zem, vsetky eliny. (Nieco podobne je budapestianke zlte metro, co vlastne odlisny system o druhych dvoch (a stavanej stvrtej) liniek. Je to len draha prevazne zakopana pod ulicou - ziadne razene tunely.) Tymto sposobom by som zapustil eliny v centre, kde je krizovatiek vela a mimourovnove prekonavanie kazdej by bolo prakticky nerealne.
Napr. eliny by vbiehali pod zem pri SNG, na Kapucinskej pred Rackom a pred Trnavskym mytom na Vajnorskej (mozny problem s podchodom) a na Zahradnickej pred centralnym trhoviskom (to by dalo aj nove priestorove moznosti riesenia krizovatky Mileticova-Zahradnicka).