Vážení, nemám čas zaoberať sa vašou diskusiou, bo musím nakupovať a predávať blikajúce ampíky a zosíky, či ako ma to orlia minerálka otitulovala, ale musm v krátkosti zareagovať: Vodič IGK nemá čo liezť na koľaje, ak sa električka už blíži, ale samozrejme tam môže vliezť, ak široko-ďaleko električka nie je. No a ak sa medzitým dorúti električka, tak ho samozrejme nesmie nabúrať na rozdiel od vlaku. Zásadný a základný rozdiel medzi električkou a vlakom totiž je, že hoci sú to obe dráhy, s električkou sa jazdí na rozhľad, s vlakom na zabezpečenie. Nepriek tomu aj v prípade zrážky vlaku s niečím na priecestí sa veľmi podrobne vyšetruje, či /rušňo)vodič spravil všetko pre to, aby zrážke zabránil. Mimochodom, ten citovaný paragraf o nevchádzaní do križovatky platí v znení "ak mu situácia ZA KRIŽOVATKOU nedovoľuje pokračovať v jazde". Ako byste si predstavovali odbočovanie vľavo na plný signál bez vojdenia do križovatky, napríklad?
Najinteligentnejší prístup k tomu má z tunajších evidentne Beús. Ale všeobecne by som prítomným Cíferanom doporučil, aby si problematiku nechali vysvetliť od svojho vedúceho prevádzky, ktorý je dlhoročným a bez preháňania vynikajúcim inštruktorom autoškoly.
Najinteligentnejší prístup k tomu má z tunajších evidentne Beús. Ale všeobecne by som prítomným Cíferanom doporučil, aby si problematiku nechali vysvetliť od svojho vedúceho prevádzky, ktorý je dlhoročným a bez preháňania vynikajúcim inštruktorom autoškoly.
pepo
Mimochodom - vcera som videl vzkrieseny 1612. Ani ste o tom nikde nepisali, ze sa podarilo dat ho dokopy.