Reakcia na: Emo #60703:
Myslim, ze si k pravde najblizsie. 1) s autom nevchadzam nikdy na priecestie, ked je nablizku elektricka 2) ak idem resp. vleciem sa v zapche po hlavnej, za predo mnou iducim autom, ktore este preslo za priecestie, nechavam odstup na sirku priecestia, aby som neblokoval odbocujucich - tu pre mna osobne vobec nie je zaujimave, ze som na hlavnej 3) myslim, ze ak sa stane, ze niekoho na priecesti zablokuju protiiduci na tak dlho, az pride elektricka, jej vodic by mal na to brat ohlad, ze teraz to auto jednoducho neodleti ani sa nevypari a ak ho uz z dialky vidi, mal by pomaly plynule pribrzdovat a nie na poslednu chvilu. A ak je to nutne, tak aj zastavit. Je to vsetko o rozume a ohladuplnosti.Mimochodom - vcera som videl vzkrieseny 1612. Ani ste o tom nikde nepisali, ze sa podarilo dat ho dokopy.
Ike
pokial ide elina, je to ok, ale v pripade ze nejde, tak som na ten prejazd musel ist... pretoze
1) auta v opacnom smere ta nevidia a ak ta vidia, tak na teba kukaju ako na vola... pochybujem ze ked knedlikujes 60kou po vajnorskej, tak pozeras do smeru oproti, ci tam nahodou necaka nejake auto (skor nastane pripad, ked sa nejaky drzan pichne pred teba).
skor sa mi podari prejst ked sa pripomeniem... a ked som na druhej strane pripadu, skor spomalim na 40 a zablikam, nech ten co sa na tom elinovom prejazde tlaci, prejde.
2) ak by som tam aj stal, tak auta za mnou, vzhladom na to ze zmyslaju tak ako ja v bode 1) by na mna pustili trubkovy pochod preco stojim ked nemusim (nejdu eliny)
medzi tieto prejazdy patri predovsetkym odbocka na Ahoj, popr. odbocka z Trnavskeho myta poza dom oborov.
mimoriadne tazka krizovatka je aj, ked odbacas z Ulice pri starej pracharni do prava... tam by to bolo narocne prejst na jeden kraj aj keby tam eliny neboli...
proste zhrnutie> obcovanie cez elektrickovy pas v meste je komplikovane. Hoci sa da prejst na jeden krat, bezpecnejsie je to prejst na dvakrat a vyuzit elektrickovy pas ako "pomocku" -> no soferi by mali byt tak tolerantny, aby neobmedzovali elektricku /teda na pase stat len vtedy ked je dostatocne daleko.
Zaroven by vodici elektriciek mohli by tolerantnejsi voci vodicom IGK a kedze sa kazdy raz za cas myli, nemuseli by hned pustat zvoncek na plne gule
a vsetko to hlavne zavisi od tolerancie medzi IGK - ja by som napr nikoho nenechal drzo cakat na prejazde elin, ale pustil ho...
/mimochodom v zime som zazil, ze vodicka eliny zvonila na auta, ktore isli subezne s nou (a stali v kolone), aby pustili auto, ktore sa chcelo zaradit do kolony, no kedze ho tie auta nechceli pustit, ostalo vysiet na trati pred nasou elinou.
este by ma zaujimalo ako by ste riesili situaciu za volantom IGK ak by ste vychadzali z vedlajsej cesty na cestu rozdelenu elektrickovym pasom, pricom by ste chceli odbocit do prava a prave na tej strane by bola kolona... mna osobne nenapada nic ine ako ist na elektrickovy pas a drzo davat najavo ze vzhladom na kolonu by sa malo zipsovat... neviem si totiz predstavit, ze by som stal pred krizovatkou a cakal kedy si ma niekto v kolone vsimne...