K tým témam, ktoré sa tu v posl. čase rozoberali:
- nevidím dôvod, prečo by sa mala meniť ktorákoľvek trasa busu v Petržalke, určite sa budú upravovať len niektoré spoje.
- prístrešky pre novšie busy sú zbytočný luxus, ba až hovädina, prístrešky pre hrdzavé plechovice sú úplny totálny nezmysel, lebo tie už nemôžu viac zhrdzavieť, ďalšia fáza je už len rozpadnutie (čo by mohlo byť aj lepšie inak ich mesto bude nechávať točiť do aleluja. Možno by im naopak trebalo pomôcť ? ?.)
- automat (minimálne) s kombináciou bankovky+mince by nemal byť extra drahý, my v EU si tak nahrávame peniaze na ISIC na žrádlo, takže keď si to môže dovoliť univerzita... (Akurát, že tento spomínaný viac nejde ako ide, ale to je o inom.)
- nevidím dôvod, prečo by sa mala meniť ktorákoľvek trasa busu v Petržalke, určite sa budú upravovať len niektoré spoje.
- prístrešky pre novšie busy sú zbytočný luxus, ba až hovädina, prístrešky pre hrdzavé plechovice sú úplny totálny nezmysel, lebo tie už nemôžu viac zhrdzavieť, ďalšia fáza je už len rozpadnutie (čo by mohlo byť aj lepšie inak ich mesto bude nechávať točiť do aleluja. Možno by im naopak trebalo pomôcť ? ?.)
- automat (minimálne) s kombináciou bankovky+mince by nemal byť extra drahý, my v EU si tak nahrávame peniaze na ISIC na žrádlo, takže keď si to môže dovoliť univerzita... (Akurát, že tento spomínaný viac nejde ako ide, ale to je o inom.)
S499.1023
5:30; 6:00; 6:30; 7:00; 7:30; 8:30 atď., tak by z tohoh asi ŽSR aj ZSSK umreli.
Lenže: Takýto grafikon vôbec nevypovedá v podmienkach ZSSK o tom, či je trať perspektívna alebo odsúdená na zánik (ja si nemyslím, že je odsúdená na zánik ale v osobnej doprave jej veľkú perspektívu nedávam), vôbec nevypovedá. Stačí sa pozrieť na grafikon na trati Trenčín-Chynorany až do jednoho krásneho dňa, keď sa súdruh minister dopravy, spojov a cukrárstva zobudili a zhodnotili, že práve túto trať treba v os. doprave zlikvidovať (10,5 páru vlakov).
A vlaky z Viedne? Pri súčasnej koncepcii ZSSK "každý chce cestovať do Viedne/z Viedne" a s tým súvisiacim zavádzaním vlakov ÚP-Viedeň a späť by som sa nečudoval, ak by sa podarilo obnoviť osobnú dopravu na trati Piešťany - Vrbové s jedným párom ER vlakov Wien-Vrbové a späť.