Reakcia na: Sommelier #51209:
Tak tak. Ale nejde teraz o porovnávanie cien. Ide o to, že prístupom hlupáčika NN sa dopracujeme k jednomu jedinému výsledku. Ja totiž na ten taxík mám, mám aj IGK a môžem požiadať niekoho zo svojej rodiny, aby uchopil doma zanechané kľúče a prišiel na to letisko pre mňa. Ak teda hlupáčik NN príde k záveru, "Kto má na letenku, má mať aj na taxík", tak ja zase prídem k záveru "Keď na mňa NN serie terazm ja naňho budem srať trvale" a jednoducho na služby MHD rezignujem. Načo vlastne podľa tohto nemerateľného tĺka prevádzkujeme linku 61 na Letisko MRŠ? Však tí, čo tam pracujú, tiež majú na auto, načo MHD? S prístupom NN dostaneme MHD definitívne do polohy sociálnej služby pre tých, ktorí nemajú na auto, prípadne im nejaký zdravotný či iný problém bráni ho šoférovať. A chceme to? Chceme mať plné mesto IGK? Zvládne to naše mesto? Nezvládne.
tomas1
- nevidím dôvod, prečo by sa mala meniť ktorákoľvek trasa busu v Petržalke, určite sa budú upravovať len niektoré spoje.
- prístrešky pre novšie busy sú zbytočný luxus, ba až hovädina, prístrešky pre hrdzavé plechovice sú úplny totálny nezmysel, lebo tie už nemôžu viac zhrdzavieť, ďalšia fáza je už len rozpadnutie (čo by mohlo byť aj lepšie inak ich mesto bude nechávať točiť do aleluja. Možno by im naopak trebalo pomôcť ? ?.)
- automat (minimálne) s kombináciou bankovky+mince by nemal byť extra drahý, my v EU si tak nahrávame peniaze na ISIC na žrádlo, takže keď si to môže dovoliť univerzita... (Akurát, že tento spomínaný viac nejde ako ide, ale to je o inom.)