Reakcia na: NN #51190:
Ked som letel do New Yorku za 25tisic korun, aj tak som radsej isiel metrom, najma ked nebol ziaden problem platit kartou, bankovkami ci mincami a navyse nie len to! - pri automatoch na letisku boli vzdy dvaja zamestnanci dopravneho podniku, ktori turistom vysvetlovali ako pouzivat tie automaty... - myslim ze zaujmom dopravneho podniku by malo byt aby co najviac ludi pouzilo hromadnu dopravu a nie ze taxik, ved aj tak na to maju, takym pristupom to dopadne asi ako v Bratislave...
ufo
Biskupice dopravný význam rozhodne majú tak v osobnej ako aj nákladnej doprave (letisko). V Biskupiciach vystupuje/nastupuje priemerne tretina ľudí. Vrakuňu by bolo vhodné obnoviť, to je pravda. Vyťaženosť vlakov radí túto trať medzi tie efektívnejšie trate na Slovensku. Aj preto tam od nového GVD budú na väčšine vlakov klasické súpravy s 750 alebo 754. Tie, ktoré budú pokračovaním vlakov z Viedne, budú dokonca v radení 754+4xBmee. Takže aj úroveň cestovania sa tam radikálne zmení. Diaľkovo táto trať riadená zatiaľ nie je, ale už sa začali kopať káble na diaľkovinu, takže mechanikám sa už odpočítava čas. (Takisto v nákladnej doprave táto trať zažíva boom, za týždeň 5 párov 1300 tonových kontajnerových vlakov na prekladisko do DS, ktoré je najvyužívanejšie na Slovensku). ?