Inak este k tej ankete o plateni - este dalsi sposob by bol celkom zaujimavi a asi lacnejsi nez platenie bankovkami a platobnymi kartami - platenie formou SMS - zakaznik posle SMS na nejake cislo, obsahom bude cislo automatu, a ochvilu mu automat zacne tlacit listok. Myslim ze vybavit automaty niecim co dokaze prijimat SMSspravy (ako tie genialne tabule parkovacieho systemu) a dohodnut sa s operatormi na uctovani je urcite lacnejsie a realizovatelnejsie nez naozaj drahe citacky bankoviek a platobnych kariet (kde je este problem ze kartove spolocnosti si uctuju aj 10 korun za jednu transakciu!!!)
ufo
Biskupice dopravný význam rozhodne majú tak v osobnej ako aj nákladnej doprave (letisko). V Biskupiciach vystupuje/nastupuje priemerne tretina ľudí. Vrakuňu by bolo vhodné obnoviť, to je pravda. Vyťaženosť vlakov radí túto trať medzi tie efektívnejšie trate na Slovensku. Aj preto tam od nového GVD budú na väčšine vlakov klasické súpravy s 750 alebo 754. Tie, ktoré budú pokračovaním vlakov z Viedne, budú dokonca v radení 754+4xBmee. Takže aj úroveň cestovania sa tam radikálne zmení. Diaľkovo táto trať riadená zatiaľ nie je, ale už sa začali kopať káble na diaľkovinu, takže mechanikám sa už odpočítava čas. (Takisto v nákladnej doprave táto trať zažíva boom, za týždeň 5 párov 1300 tonových kontajnerových vlakov na prekladisko do DS, ktoré je najvyužívanejšie na Slovensku). ?