iste, ale z tvojich posledných príspevkov sa skôr zdá, že si proti autobusom ako takým. Myslím že realistickejšie by bolo povedať, že nové kĺbové autobusy sa musia kúpiť aj v prípade, ak by sa trolejbusové trate začali rozširovať zajtra. Ak by sa ich hneď kúpilo 20, stále je to len kvapka v mori a nestačí ani na vyradenie "Balkan edition" vozidiel.
Myšlienka trolejbusovej verzie 93 sa mi však pozdáva. Panónska (a k nej paralelné cesty) sa za dlhé obdobie nevýstavby pôvodnej petržalskej radiály fakticky stala náhradnou radiálou, to je umocňované výstavbou nákupných centier a areálov (ale aj novej bytovej výstavby) pozdĺž nej, kĺbové trolejbusy by sa tam hodili, jej význam príliš neklesne aj po výstavbe petržalskej koľajovej trate. Bohužiaľ nevidím ani v plánoch do budúcnosti (napr. územný plán - 2020, 2030) nijaký zámer spojiť Hodžovo námestie s Petržalkou trolejom cez Nový most, ani trolejbus smer Avion/letisko, možno to však palivová kríza zmení...
Zase to SMS kupovanie som si nevymyslel. Uz som nieco take videl, sice nie na kupovanie listkov, ale bol to automat na CocaColu - fungovalo to tak, ze sa poslala SMS do nejakej centraly, obsahom SMS bolo cislo automatu a co od neho chcem (napr. ze denny listok, alebo pol litra coly...), centrala potom poslala kodovanu SMS automatu - a automat splnil poziadavku.
hej, turisti by to asi pouzivat nemohli, preto by na zeleznicnej stanici, letisku a autobusovej stanici mali byt automaty na bankovky aj karty, vacsina turistov si aj tak kupi celodenny listok, alebo rovno tyzdnovi (teda aspon ked som ja niekde bol ako turista), takze to uplne staci tam a ostatne automaty by boli na mince a SMS...
Pre turistov je to ale málo použiteľné, keďže sa nepredpokladá, že bude mať turista MT so SIM kartou jedného z našich operátorov a cez roaming by to bola kapku zvrhlosť
No to áno. Ty si asi myslel tie dizajnovo skvostné siete liniek z Wordu, však? V tom prípade súhlasím, lepšia by bola jedna mapa so všetkým, napr. ako tá, ktorú máme na iMHD....
Inak este k tej ankete o plateni - este dalsi sposob by bol celkom zaujimavi a asi lacnejsi nez platenie bankovkami a platobnymi kartami - platenie formou SMS - zakaznik posle SMS na nejake cislo, obsahom bude cislo automatu, a ochvilu mu automat zacne tlacit listok. Myslim ze vybavit automaty niecim co dokaze prijimat SMSspravy (ako tie genialne tabule parkovacieho systemu) a dohodnut sa s operatormi na uctovani je urcite lacnejsie a realizovatelnejsie nez naozaj drahe citacky bankoviek a platobnych kariet (kde je este problem ze kartove spolocnosti si uctuju aj 10 korun za jednu transakciu!!!)
#51018 Spectre: "V každej zastávke s francúzkym prístreškom je mapa všetkého."
- Nepravda! Je tam akožeschéma všetkého - napr. bez vyznačených zastávok. V JCDecaux je plno hovedín, myslel som to tak, že napr. spomínané zvlášť schémy pre t-busy a pod. sú tam na absolútne nič, to treba strhnúť aby tam bolo miesto pre KOMPLETNÚ mapu aj s trasami MHD aj s ulicami.
(Dúfam, že sa rozumieme, že "mapa" a "schéma" nieje to isté.)
A v normálnom svete, je bežné že majú DP, akobysomtopovedal... ehm, unifikované mapy či schémy, v BA je porozlepovaných vo vozidlách a na zastávkach X rôzných (designovo). ?
A mimchodom, kedze sme boli traja, tak ten taxik by nas vysiel lacnejsie ako metro!!! teda ked ratam 5dolarov za AIRTRAIN a 7dolarov za denny listok, krat tri, to je 36 dolarov, no myslim ze taxik by mozno nestal ani ovela viacej.
Ked som letel do New Yorku za 25tisic korun, aj tak som radsej isiel metrom, najma ked nebol ziaden problem platit kartou, bankovkami ci mincami a navyse nie len to! - pri automatoch na letisku boli vzdy dvaja zamestnanci dopravneho podniku, ktori turistom vysvetlovali ako pouzivat tie automaty... - myslim ze zaujmom dopravneho podniku by malo byt aby co najviac ludi pouzilo hromadnu dopravu a nie ze taxik, ved aj tak na to maju, takym pristupom to dopadne asi ako v Bratislave...
Prečo sa nám snažíš natlačiť do hlavy, že ten, kto má 1000 Sk, tak má aj 1500 Sk? Takýmto uvažovaním by sme vlastne prišli k tomu, že každý, kto niekedy mal peniaze, je nekonečne bohatý.
za tym si stojim, aj najlacnejsie letenky stoja vzdy min. 1000, kto ma tisicku na letenku ten uz ma aj na taxik, rec je o zahraniciaroch, nie o Slovakoch co chodia na letisko, nehovoriac o biednom vyuzivani MHD v zahranici kde su ludia beztak zvyknuti na vl. auta a taxiky a chudi pribuzni z Polska/Madarska a pod. k nam pre zmenu nechodia lietadlom
taktiez objem prepravenych ludi na Hl.st./ASMN je s letiskom neporovnatelny, davat tam automat kvoli par ludom ktori si navyse mohli dovolit kupit letenku...
beztak by bolo najjednoduchsie riesenie dat tabule s tymi oznamami ze sa daju listky kupit v novinovom stanku, co riesi vsetko vsade aj bez automatov
nutnost stat v osobaku obsluhujucom region sice nie je prilis pohodlne ale nepovazujem to ani za neaku velku tragediu, teda pokial nemusis stat s dalsimi 5timi spolucestujucimi na WC lebo inde miesto nie je (ale take z rozpravanie pokial viem byva(lo) na vlakoch zo ZA do BA )
a aj ponúka vlakov od nového GVD hovorí o vyťaženosti tejto trate: ráno príchody na BNM: 5:20, 5:56, 6:18, 6:56, 7:30, 8:38. Poobede odchody z BNM: 14:20, 15:00, 15:31, 16:28, 16:59 atď. ? Takže nie je to žiadna trať odsúdená na zánik.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
ufo