Presne! O trase električky už vieme, počítame s ňou v systéme liniek. Ak by sa začali v Petržalke stavať dráty, výhľadovo do roka by prišlo dajme tomu 50 NP trolejbusov, tak by sa situácia vyriešila oveľa efektívnejšie. Takým adeptom by mohla byť napríklad linka 93 - pri tom intervale ideálne na trombelus (ak nie rovno tramvaj)
A myslis si, ze ked im tam ja poslem ten prispevok - ako ste mi radili - tak ho zoberu aspon do uvahy, alebo rovno skonci v kosi?
Lebo uz mi raz neprisla od nich odpoved.
Neodbili, ja som im to tam nepísal a ani nebudem písať. Vieš ako sa hovorí... Komu niet rady, tomu niet pomoci - a v prípade magoriátu to platí dvojnásob
v poriadku, ale aj keď sa vybuduje električka vrámci Petržalky, aj tak bude treba kúpiť autobusy, či nie? veď tie najstaršie ikarusy dnes už naozaj nemajú na ulici čo robiť...
ja si tiež myslím, že je to nutné, ale nech najprv vodiči bratislavskej MHD dostanú školenie, ako majú jazdiť a nech sa zastrešia vozovne, a potom nech sa kupujú autobusy. bude mi veľmi smutno, keď budem prechádzať okolo našich vozovní a na daždi budem vidieť moknúť nízkopodlažné autobusy:(
Uz zasa citam o nakupe tych hnusnych, smradlavych menejcenynch ani sa to neopovazim napisat co. My potrebujeme nove tramvaje a trolejbusy, ich infrastrukturu a rozvoj, ktory za poslednych 15 rokov vobec nenapredoval. Ale tie posrane zvratene dopravne prostriedky su vdaka ich vlastnostiam a bohuzial zastupeniu v deleni prepravnych vykonov jednotlivych trakciach stale videne ako hlavny problem. TO JE OMYL. Hlavny problem je nesystemovost, nekoncepcnost a zakazdym "kratkodobe" odsuvanie problemu prave na tejto menejcennej trakcii. Ze to vzdy znamena v konecnom dosledku iba zhorsenie po velmi kratkodobom zlepseni uz nikoho nezaujima. ?
je NUTNĚ kupovať nové busy, ale " nejaké super moderné" byť nemusia. Aj keď na druhú stranu - čokoľvek sa sem kúpi, tak to bude super moderné oproti tým vrakom, ktoré su tu teraz... ?
práve preto rozmýšľam nad tým, či sa vrámci do takej firmy ako je DPB v dnešnej podobe oplatí kúpiť nové luxusné autobusy, ktoré budú stáť či prší, či sneží na Jurajovom Dvore pod holým nebom a o dva roky budú hrdzavé:(
Dovlim si nie tak celkom suhlasit, totiz aj za kvalitu nesie zodpovednost mesto. Co je to potom za vlastnika, keby sa nestaralo ci sa dodrzuju predpisy a ako sa vykonava pravidelna udrzba? Aj keby mesto malo 100 krat vacsi rozpocet a kazdy rok by kupilo 150 autobusov, stale by to vsak bolo cele o nicom, lebo DPB by flakal udrzbu este viac. DPB sam seba bude postihovat? Prd bude. Ale ked aj mesto na to z vysoka kasle, tka co.... ?
dopĺňam - v ktorých mestách sú busy odstavované v halách??? ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Spectre
Presne! O trase električky už vieme, počítame s ňou v systéme liniek. Ak by sa začali v Petržalke stavať dráty, výhľadovo do roka by prišlo dajme tomu 50 NP trolejbusov, tak by sa situácia vyriešila oveľa efektívnejšie. Takým adeptom by mohla byť napríklad linka 93 - pri tom intervale ideálne na trombelus (ak nie rovno tramvaj)