Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: fobust #51130:
trochu to preháňaš, toto je nejaký nový spôsob odborného prístupu, že niečo nazveš "posrane zvratene hnusne smradlave menejcenne"? Nebolo by lepšie trocha sa uvoľniť od emócií a akceptovať, že
1. určitú obnovu autobusového parku (kĺbových autobusov) treba veľmi rýchlo urobiť, a bolo by to nutné aj v prípade, ak by električka do Petržalky začala premávať zajtra
2. každá trakcia má svoje miesto a charakteristiku v dopravnom systéme, autobusy takisto - to, že na mnohých trasách s trvalou prepravnou požiadavkou v BA ešte nie sú trolejbusy, električky, metro - to nie je problém autobusov ako dopravných prostriedkov, je to problém ľudí.

Výhovorky typu "nekupujú sa autobusy, lebo bude metro/električka/whatever" sú pre deti, rovnako ako teória o tom, že "mesto nemá peniaze ani na jeden nový autobus" (a zároveň má 150 miliónov na starý Istropolis - čo chce podnikať v nehnuteľnostiach?). Poslanci by nemali mať problém odhlasovať tieto (a mnohé ďalšie) peniaze aspoň na najnevyhnutnejšiu obnovu vozového parku.

Mal som možnosť urobiť nedávno nejaké jazdy v MHD v Petržalke, a na ich základe môžem povedať iba to, že plne chápem miestnych obyvateľov v tom, že sa aj v najstaršej T3 musia cítiť ako v siedmom nebi... A to hovorím len o kvalite cestovania, nie o linkovaní, naplnení a frekvencii spojov (v tomto smere to nebolo až také zlé - naopak, v časoch keď som v Petržalke pracoval, by som bol dosť ocenil 95 - musím však dodať že som necestoval v špičke). Z tohto pohľadu naozaj Petržalčanom môže byť jedno či tam bude metro, či električka (aspoň v relácii do centra), pre nich to zlepšenie bude obrovské.

Je ale zbytočné ideologizovať MHD na súboj autobusy/trolejbusy/električky/metro, ak je to jeden systém využívajúci trakcie ako svoje komponenty tam, kde sa hodia.

Akékoľvek názory a argumenty budú ďaleko silnejšie bez toho emočného balastu okolo (IGK, substrát, smradobus atď). To je môj názor.
Reakcia na: donats #51170:
V tom prípade by boli dve teórie:
-Vozy sú konštrukčne z doby Š1000MB 🙂
-Chyba je niekde inde

...diskusiu nechám na obecenstve 😉
Reakcia na: BMko #51157:
Ospravedlňujem sa, samozrejme som myslel vlakominútu ?
Reakcia na: NN #51150:
Kupodivu práve turisti z letiska najčastejšie vo vozidle pýtajú lístok. Wake up!
Reakcia na: S499.1023 #51167:
nuž, ale hrdzavejúce autobusy našej bratislavskej MHD hovoria za seba...
Povedzte mi prosím prečo sa DP totálne nestará o svoje vozidlá? To je strášne ako niektoré vyzerajú! Napr. v Budapešti alebo v Brne sa o tie vozy starajú, a môžem povedať, že aj ked niektoré sú už naozaj historické (zo 60. - 70. rokov) nedajú sa s našimi ani porovnať! A srdce ma bolí ked vidim niektore opravy na Ikarusoch 415 a 435! Prečo tam nemôžu dať originálne diely?
Reakcia na: NN #51150:
Tvoja argumentácia je nezmyselná a úchylná, zapáchajúca boľševizomom. Lietadlo je bežný dopravný prostriedok a okrem toho otázka nestojí "kto na čo má". Takýtop debilný argument používa aj magorstrát na margo nočnej dopravy (kto má na to, aby sa do noci zabával, má mať aj na taxík).
Reakcia na: donats #51124:
Nejako nepozorujem, že by všetky IGK, staršie ako dva roky, stojace celý život na ulici, boli hrdzavé...
Reakcia na: Andy #51125:
A sú také trolejbusy z Husovíc, čo celý život stáli pod holým nebom, v horšom stave? Nie sú.
Reakcia na: fobust #51115:
V mnohých špičkových dopravných prevádzkach na celom svete nie sú žiadne haly. 99% IGK nie je garážovaných a v ich stave oproti tým garážovaným nie je rozdiel. Dnes už nie sú časy Š1000MB, v tomto problém SKUTOČNE nie je.
Reakcia na: ufo #51088:
Stanica Biskupice jednak nemá prakticky žiadny dopravný význam (vyťaženie vlakov na tejto diaľkovo riadenej magistrále s mechanickými návestidlami ? hovorí samo za seba, cestovné časy, umiestnenie staníc a komfort posprejovaných plesnivých M152.0 a ešte plesnivších Btax občas doplnených nejakou moderne vyzerajúcou ale hypernepohodlnou 812 to vysvetľujú). Ale aj keby nejaký význam mala, tak pre Ružinov je výhodnejšie Nové Mesto a pre Vrakuňu by bolo riešením vybudovanie (obnovenie) zastávky Bratislava-Vrakuňa.
Inak súhlasím, že problém je v tom, že je akýsi teoretický rozdiel medzi jalovými km, ktoré si BEÚS odjazdí vo vlastnej réžii a medzi vlkovozokilometrami, ktoré objednáva mesto.
Reakcia na: Sommelier #51075:
Počúvaj, človeče, na Ukrajine a v Rumunsku berú bankovky aj automaty na kávu ? !
Ale s ohľadom na kúpnu silu SK meny súhlasím s názorom, že je najvyšší čas na kovové dvadsiatky aj päťdesiatky. Lenže teraz, vo vidine Eura, do toho už nikto nepôjde.
Reakcia na: hefec #51009:
Predpokladá, že nikto z firmy CHAPS, tvorcu programi IDOS, ktorý sa na SK volá CP, teký problém nezavinil, nakoľko na železnici také spoje existujú. Len to asi niekto u slovutnej firmy INPROP nenaprogramoval, prípadne niekto od DPB nedodal správne dáta.
Reakcia na: SZKV #50925:
Pokial viem nie je to tak davno, co Vieden objednala dalsich 250 ULF-ov.

Re #50934 Andy: Tak neviem, ci som bol v tej istej Viedni ako ty, ale elektricky tam jazida vyrazne pomalsie ako unas a od ULFov maju riadne vykusane kolajnice. Viedenska kolajnica uz nie je co byvala.

Re #50940 SZKV: V Kazdom pripade, Vieden je tretie mesto na svete, kde sa najlepsie zije.

Re #50944 Pajdo: A nevadil ti pri tom 4- minutovom intervale, ze to nejazdi odvsadial vsade? (To len preto aby si o par mesiacov nenadaval na zmenu v elektrickovom vedeni)

Re #50987 Beus: Ty si tu snad jediny, co este nikdy na nikoho nevyletel ?

Re #50994 tivino: To keby sme vedeli, tak sa zrejme od radosti vsetci ozereme alebo nieco podobne.

Re #51005 Malic: A aky je v tom rozdiel? Znizuje to jeho funkcnost alebo?!

Na zsatavke Vazovova vyrasata JCDecaux pristresok. Som zvedavy ako sa tam budu ludia predierat, ale zase na druhej strane uz na mna nebude prsat.

K markovi sa odmietam vyjadrit aj ked ma oslovil a len k dvom veciam. K priamemu spojeniu na Antolsku z hlavnej stanice a ASMN. Ak tam idu ludia tak bude na 1)navstetvu alebo 2)vystetrenie. 1) - sa neponahlaju a teda si mozu prestupit, 2) - ak sa ponahlaju idu RZP. A aby som to bol ja - nie su to Bratislavcania a tak mesto na nich nedostava peniaze a tak si mozu prestupit. K L99. kto chce ist do nemocnice a ma obmedzenu schopnost pohybu - nech ide L99 cez celu Petrzalku alebo nech si zavola sanitku. Kto umiera ide bud RZP alebo taxikom.
Reakcia na: Red-Hawko #50997:
Táto mnohokrát internet obehnuvšia fotka nejako nejde s tým komentáorm dohormady, nakoľko sa na nej jedná o zrušenú železničnú vlečku do Ferony na ulici Jankovcovej v Prahe, asi tak 200 m od miesta, na ktorom teraz píšem tento príspevok...
Reakcia na: fobust #50984:
Keď sa Ti za ten bordel nechce platiť, tak neplať ale ani necestuj. Alebo skús pri benznovej pumpe odmietnuť zaplatiť za predražený benzín... prinesiem Ti potom do nemocnice na traumatológiu pomaranče, ak Ti ich ošetrujúci lekár povolí (bo na sulfonamidy sa citrusové plody nesmú).
Reakcia na: Andy #51156:
Je to mozne. Ale predsa mi to pripada ako tyranie tych vozov 😉

Apropo lak - tie bratislavske TAM-y, co dostali celovozovu reklamu, vyzeraju hned zvonka skoro ako nove busy (keby nemali namiesto tych pokazenych dig. transparentov ten humus), aj ked teda zvnutra je to ten isty humus. Ale ked clovek vidi hrdzou prezrate bocne plechy, chce sa mu vracat.
Reakcia na: Spectre #51121:
Aha a to za duplak by som mal dostavat 2nasobny plat, podla tvojej teorie
Reakcia na: hefec #51155:
Nie je to náhodou preto, že ten lak obnovujú tak často, že je jedno, či sú pod strechou alebo nie? ?
Reakcia na: LUK #51118:
Na druhej strane sa divim, preco v Mnichove odstavuju supravy metra prevazne vonku (Frottmaning a Neuperlach Sud), pricom postavit aspon aku-taku strechu nad tym by bol mizivy naklad oproti razeniu tunelov a kadecomu inemu, a znizili by sa naklady na regeneraciu laku vozov.

Ale treba povedat, ze napriek tomu ani jeden z tych 35-rocnych vagonov neprejavuje znamky hrdze...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.