Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: SZKV #50782:

K comu taka doprava je? K zaniku!
Reakcia na: Spectre #50779:

Ked uz budes IGK mat, tak poistku, cestnu dan, oleje, etc. musis raz platit bez ohladu na to, ci jazdis alebo nie (mozno ten olej nemusis tak casto menit). A ked uz takto platis, tak preco by si mal ist MHD niekam, kam sa v podstate da ist aj autom (teda mimo najuzsie centrum mesta cez pracovne dni od 8:00 - 17:00)??? Ja sa snazim sam seba obmedzit v tom, ze budem mat historicak a budem sa o neho akoze bat, tak aby som s nim vsade nejazdil. Mam to premyslene. Ale asi tusim ako to dopadne. ?
Reakcia na: Spectre #50770:

Pripadne su tito asociali vo veducich funkciach istej nemenovanej mestskej akciovky, ak nie rovno na meste. ?
Reakcia na: Spectre #50724:

To mozem rovno povedal gulajuca sa kocka alebo hranaty obluk. ? No to druhe by sa dalo, ved v Bratislave nasi sudruhovia tratovaci zvykli robit obluky z rovnych kusov kolajnic, ci nie? Nemam pocit ze by si dali tu namaju a ohybali ich. ?
Reakcia na: inTony #50953:
Dik za rychlu odpoved
Reakcia na: Lima #50951:
choď na zastávku Malá scéna, tam nastúp na bus 70 a vystúp na zastávke "prievozská" (hneď ako zabočí doprava z Prievozskej na na Bajkalskú). Prejdi podchodom, a z podchodu choď rovno po chodníku po vyústenie Sklenárovaj na Bajkalskú (je tam taký plot..) tam zaboč dolava a si na Sklenárovej.. tam sú už školy
Reakcia na: Lima #50951:
sorry : moc =pomoc
Potrebujem moc : Ako sa najrychlejšie dostať zo Šafka na Sklenarovú ul. pomocou MHD?
Reakcia na: Spectre #50938:
59 je v podstate školský spoj... tak ako napr. linka 25 špeci spoj do VW... A čo hovoríš na 63 ? alebo 75 alebo 92 ?
To sú pozostatky tiež expresných liniek podobne ako 59...
No myslím si že niektoré pozostatky expresných busov majú opadstaneneie (napr. tie prímestské linky.. 91 (116), 21 (121), 37 (102), alebo taká 98 (119),... ?
Reakcia na: Pajdo #50944:
Ten "intercooler trolejbus" máme v BA iba v jednom vyhotovení. Čoskoro sa však môžeš tešiť na kĺbovú hyper-intercooler-polosmrado-duo-srágora-zvrhlosť 🙂 🙂 🙂
s klaustrofobiou ist do tunela fakt zazitok, teda nieze by som ju mal ? ?
Reakcia na: SZKV #50940:
Áno, aj vo Viedni by sa to dalo lepšie:

Rozumné vlčáky z Brucku auto doma nechajú. Nespomenuli sme totiž jednu vec a tou sú Viedenské zápchy, pri ktorých nepreferencia až tak nevadí. Najlepší príklad je zastávka Parndorf Ort, kde vidíš pekne zaparkované IGK a prestup na vlak. Tie IGK tam nechá skutočne dosť veľa ľudí...

Brať do huby konkrétne Ring nie je šťastný príklad, pretože tam je taká dopravná situácia, že preferenciou narobíš riadnu paseku inde. Skôr by som sa trápil kvôli preferencií na radiálach.

S čím sa zhodneme je čistota vozidiel, konkrétne podlaha. Tramvaje a smradobusy tam jazdia s podlahou deluxe asi ako v BA 🙂 Zase mimo podlahy sú ostatné veci relatívne čisté a v dobrom technickom stave.

Najlepší štandart čistoty má asi OeBB na S-Bahnoch, kde je niekedy aj za prevádzky vidieť, ako nabehne čata a drhnú interiér.

Rekonštrukcie a-la Graz by som vo Viedni prijal, aj keď oni asi rátajú s tým, že to v blízkej budúcnosti obmenia za ULFy... ťažko posúdiť.

Inak najkrajšia tramvajová doprava v rámci Rakúska bola subjektívne asi v Linzi.
no Brno fakt stoji za nic.... az na ten tunel, vsak pajdinnkoó. tichosóm a dám si chladenú p...
malo tam byt "zo skolY", tak pardooooooooon milannco ? ?
Cauteee................................... ?
vcera sme boli zo skoli v Brne.........spomente si na ten film "Nuda v Brne" no, ale k veci
______________________________________________________
elektricky tam chodia kazde 4 minuty, niektore este aj castejsie......to je fakt cool, viezol som sa jednou nízkopodlaznou a mal som pocit ze si sucham zadok o asfalt, dalej jazdia im tam take tie nove intercooler trolejbusy co u nas ficia vacsinou na linke 210- nizkopodlazne, ale tam som videl jazdit iba take a dokonca klbove ?
______________________________________________________
urcite kazdy pozna nase linky ako: 99, 98, 91, 90 ktore dopravuju nocnych Brncanov
______________________________________________________
inak je to mesto onicom asi ako BA ?
Reakcia na: NN #50933:
toho sa nacitas ked polovicu casu stravis cakanim na zastavkach... a urcite viac casu na citanie ziskas ked sa odvezies autom a nasledne sa doma rozvalis na posteli ako ked sa o to budes pokusat pri cestovani v MHD, o pohodli uz ani nehovorim...
Reakcia na: Papyr #50722:

Mam obycajne B ktoreho sucastou je to "A50"... ?
Reakcia na: S499.1023 #50727:

Par km za hranicou z Rakusom taky je (tusim Fischamend). Isiel tak aby radar ukazal 40. Na tachometri bolo cca 45 km/h. Viem ze rychlomery v autach zvyknu ukazovat viac eko je skutocna rychlost. Po meste jazdim tak, ze na tachometri mam 70 a viem ze to cca zodpoveda tej sestdesiatke. ?
Reakcia na: Spectre #50932:
ad 1) Vím, taky mě zaujalo, že ještě v roce 1987 vyráběli vleky jak z 50. let. Ale budiž, je pravdou, že i naše hlavní město Brusel má většinu vozového parku tramvají hodně archaickou (a tam mají ještě takové "bonusy" jako extrémně úzké dveře a tak).
ad 2) No právě u tu "hornou dolnou" tu jde asi nejvíc. Když někdo jezdí každý den z dediny do Vídně (třeba od Brucku/Leitha nebo tak), tak bude při rozhodování, jestli má nechat auto doma nebo ne, zohledňovat mimo jiné i tu docházkovou vzdálenost. Zato drtivá většina S-Bahnů od Wiener Neustadtu jezdí tím podzemím, čímž problém do značné míry odpadá.
ad 3) No jo, ale třeba po Ringu to jede separovaně, nebo ne? A i tam tramvaj docela stojí. Totéž se týká třeba když to vyjede z těch podzemních úseků na povrch (konkrétně linky 6 a 18), tak to taky stojí dost dlouho, než to jede dál.
Ale abych zase nebyl špatně pochopen- oceňuju, že ve Vídni si dokázali aspoň udržet infrastrukturu (sebehorší tramvajová síť je lepší než dokonalá síť autobusová), ovšem dovedl bych si v západních poměrech představit lepší. A pod pojmem lepší mám na mysli segregovanější od IAD (podzemní tramvajové úseky, světla...), více NP vozidel (taky by mohli ty archaické tramvaje z 80. let modernizovat po vzoru Grazu), větší čistotu (nevím, ale vždycky, když jsem jel ULFem, tak se zrovna z podlahy jíst nedalo) a tak. A opakovaně zdůrazňuju- vše je relativní, takže Vídeň nepoměřuju s Prahou nebo Bratislavou (co bych dal za to mít standard WL doma!), ale např. s Mnichovem a Frankfurtem.
Reakcia na: Andy #50934:
Mne to nevadilo. A moderné Viedenské "drievka na vedení" sa mi tiež páčili a ani to pod nimi moc nezablikávalo a netrhalo na jazdu ? ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.