K tým témam, ktoré sa tu v posl. čase rozoberali:
- nevidím dôvod, prečo by sa mala meniť ktorákoľvek trasa busu v Petržalke, určite sa budú upravovať len niektoré spoje.
- prístrešky pre novšie busy sú zbytočný luxus, ba až hovädina, prístrešky pre hrdzavé plechovice sú úplny totálny nezmysel, lebo tie už nemôžu viac zhrdzavieť, ďalšia fáza je už len rozpadnutie (čo by mohlo byť aj lepšie inak ich mesto bude nechávať točiť do aleluja. Možno by im naopak trebalo pomôcť ? ?.)
- automat (minimálne) s kombináciou bankovky+mince by nemal byť extra drahý, my v EU si tak nahrávame peniaze na ISIC na žrádlo, takže keď si to môže dovoliť univerzita... (Akurát, že tento spomínaný viac nejde ako ide, ale to je o inom.)
- nevidím dôvod, prečo by sa mala meniť ktorákoľvek trasa busu v Petržalke, určite sa budú upravovať len niektoré spoje.
- prístrešky pre novšie busy sú zbytočný luxus, ba až hovädina, prístrešky pre hrdzavé plechovice sú úplny totálny nezmysel, lebo tie už nemôžu viac zhrdzavieť, ďalšia fáza je už len rozpadnutie (čo by mohlo byť aj lepšie inak ich mesto bude nechávať točiť do aleluja. Možno by im naopak trebalo pomôcť ? ?.)
- automat (minimálne) s kombináciou bankovky+mince by nemal byť extra drahý, my v EU si tak nahrávame peniaze na ISIC na žrádlo, takže keď si to môže dovoliť univerzita... (Akurát, že tento spomínaný viac nejde ako ide, ale to je o inom.)
tomas1
- Nepravda! Je tam akožeschéma všetkého - napr. bez vyznačených zastávok. V JCDecaux je plno hovedín, myslel som to tak, že napr. spomínané zvlášť schémy pre t-busy a pod. sú tam na absolútne nič, to treba strhnúť aby tam bolo miesto pre KOMPLETNÚ mapu aj s trasami MHD aj s ulicami.
(Dúfam, že sa rozumieme, že "mapa" a "schéma" nieje to isté.)
A v normálnom svete, je bežné že majú DP, akobysomtopovedal... ehm, unifikované mapy či schémy, v BA je porozlepovaných vo vozidlách a na zastávkach X rôzných (designovo). ?