Sori,
zle napisane. Bolo to myslene o interval na danom smere. Elina 11 uz na Americkom namesti stiha 3 z hlavnej, 14 pri steine zdvojuje elinu 8. Naco ? Ludia na racku a trnavskom aj tam vsetci nastupia do prvej, co pride. Postav sa pred tesco a uvidis, kolko 6 odchadza o niekolko minut skor...
Aj system pravidelnych intervalov na radialach je dobra myslienka, ale ako som povedal, problem je v ludoch. Nechcem obvinovat vsetkych vodicov, ale malokto dodrzi grafikon po celej trase. Vysvetlis mi preco sofer, ktory pride v strede trasy na zastavku o 4 minuty skor stlaci signal na ukoncenie nastupovania hned potom ako otvori dvere? A drzi ho pol minutu? Mhd nie je taxi sluzba, nejde o to dostat sa niekam co najrychlejsie, ale aby ta siet nejako logicky a za rozumnu cenu fungovala...
so - ne je ti 84 na nic a ide prakticky v trase 99.
Re #48197 hoppusmark: ja som netvrdil, ze neplatia. Ale ti ostatni cestujuci platia, odvadzaju dane a volia v Petrzalke (Bratislave).
Re #48196 d3k0: je tam navyse 99.
Majo18: otazka 1ks. Kde si prisiel k tym bludom o predbiehani grafikonu elektrickami o interval? Ked je jazdna doba ZST N.Mesto - Kamenne nam. 19min a interval 15min, ako to ten vodic stihne? Bludy pises fesacik, bludy. A este mi povedz, podla coho si prisiel na to, ze voz ktory mal ist x:17 bol ten, co isiel x:02. Prisnilo sa Ti?
Keby 32 nechodila na Hlavnu tak ako sa studenti z Druzby a okolitych intrakov s xKg batozinou maju dostat na vlak??? jedine elinou 1 co chodi cez cele mesto aj tu maju zrusit
juro: práveže študenti sú platiaci zákazníci!!! Jediný rozdiel je v tom že im to platia rodičia..Ale platia..
Študenti síce majú zľavu, bez nej by to ale neuplatili. Tiež treba povedať, že väčšina nemá auto, preto využívajú MHD často...
A nevadí im prestupovanie ?
Tiež som študent....
Čo sa týka dôchodcov tak tí by mali mať v špičke drahšie cestovné, aby zbytočne neplnili autobusy..
Môj návrh je taký, že dôchodcovia NAD 70 rokov(ktorí to majú normálne zadarmo), by v špičke platili 50% cestovné,
dôchodcovia DO 70 rokov(ktorí majú normálne 50% cestovné), by platili v špičke plnú sumu...
Podobný systém tuším funguje v Londýne..
Jasné že dôchodcov netreba úplne odpísať ale predsa len ľudia v produktívnom veku tú mhd môžu aj zaplatiť ?
A este jedna poznamka - ak chces rusit 84, ako potom zabezpecis potrebnu kapacitu z Jungmannovej a Halovej, kedze 81 uz nebude premavat? Zeby si zlepsil interval 83? A zaroven aj interval 34 (kedze su v preklade)? A kde potom naberies tie zdanlivo usetrene vozokm na posilnovanie dopravy do Dubravky? Treba to vnimat aj v sirsich suvislostiach...
juro: a praveže študenti sú tiež platiaci zákazníci!!! Síce im to platia väčšinou rodičia, ale platia... To že majú študenti zľavy je podľa mňa logické.. Bez zliav by to neuplatili..
A väčšina študentov nemá auto takže je predpoklad že budú využívať mhd často.
Tiež som študent..
Čo sa týka dôchodcov tam by sa to malo riešiť, treba im hlavne znevýhodniť cestovanie v špičke, aby zbytočne neplnili mhd..
To by sa dalo napr. tak že by dôchodc. od 70 rokov(ktorí to majú normálne zadarmo) platili v špičke 50% obyčajného cestovného, dôchodcovia DO 70 rokov by platili v špičke plnú sumu...
Mimo špičky by to bolo tak ako doteraz..
Myslím že nejak tak je to vyriešené v Londýne..
Zaujimavy napad - az na to, ze po skonceni jednotlivych vyucovacich blokov by sa uz na Sustekovej do najmenej dvoch 83-ok nikto nedostal, lebo by boli plne obsadene studentami. Tusim sa niekomu nepaci, ze v Ovsisti bude mat miesto troch liniek styri...
fandim novemu systemu v Petrzalke, v najhorsom pripade je to lepsie ako nic nerobit.
Mam len jednu, podla mna zasadnu pripomienku - nebude to fungovat, pokial budu vodici jazdit tak ako doteraz, t.j. nerespektovat cestovne poriadky. Cely system je postaveny na vzajomnej nadvaznosti liniek. Ak budu soferi nadalej jazdit rely a zvacsovat si prestavky na konecnej, pojde to cele do hajzlu, vid napr. system obracania elektriciek v centre 6,11,12,14 ... pri ceste naspat su o interval dopredu a dobiehaju ine subezne linky, cim vytvaraju casovu dieru a straca sa ich ucel.
Nerozumiem, preco dopravny podnik nespravil aspon platnost cestovnych poriadkov do 5.9.2005 .. dost zavadzajuce, ked si da clovek vyhladat linku po 5.9 a najde mu povodne
Uz som to sice hovoril, ale pre velky uspech to zopakujem... pozri si kolko ludi ostane za zastavkov Nam. Hraniciarov priblizne 25 perc. s celkoveho poctu cez den a asi 15 perc. mimo nej ...
Ked vznikla 84, tak sa to odvovodnovalo ako posila k 83 pre studentov.
Teraz sa vsetky subezne linky redukuju, navrhuju nove kombinacie liniek s prestupmi, ludia sa posielaju na ine zastavky s tvrdenim ze su v pesej dostupnosti.
OK, ak to bude pozitivne.
Ale preco sa neponechala 83-ka, ktora by obsluzila aj Ekonomicku univerzitu zo zastavky Bulikova, ale radsej ukoncime 83-ku na Namesti hraniciarov/ Dostihovej drahe. Pritom 84 bude mat v casti rovnaku trasu s novou 99.
hroch: platia, ale menej.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
inTony
Ďalšie + za 32.
Napriek tomu že 1 majú zrušiť, kombinácia 5+13 bude rýchlejšia ako súčasná 1.