Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: hroch #48219:
No študenti sú v podstate pre väčšinu podnikov dôležitejší, pretože majú pred sebou dlhšiu budúcnosť, ako tí, čo už dávno doštudovali a preto ich treba nalákať, aby ponuku podniku využívali aj v budúcnosti. 🙂
Reakcia na: Andy #48217:
ja uz nie som student, ale viem, ze som si aj za studentskych cias poctivo platil "vsetratku" a nasralo by ma, keby mi niekto povedal, ze preto, lebo som student, nie som dolezity... len o to mi slo. ?
Reakcia na: majo18 #48204:
Porozmýšľaj o konkrétnom príklade, ktorý ti dám: L 14 prišla na Jesenského o 16:16, no mala odchod 16:20, teda prišla o 4 min. skôr , o 16:16 prišla za ňou L 4, ktorá 5 min. mešká, na Štúrovej na odbočenie na Jesenského čaká L 11, ktorá ide presne? Čo by si urobil na mieste vodiča L 14?
a) Čakal 4 min s výsledkom meškanie L 4 9 min., L 11 4 min., a zatiaľ by prišla z Hl. st. L 1, ktorá by stála niekde na priechode v križovatke Dunajská - Štúrova, keďže pred ňou by stála spominaná L 11?
b) Odišiel?
Ja by som odišiel.
Z toho vyplýva, že z náskoku u električkovej dopravy v CMO neobvyňuj vodiča, ale toho kto robí CSP.
Reakcia na: hroch #48173:
Ja som momentálne takzvaný KČP Študent.. 😃
Reakcia na: majo18 #48191:
Nemôžem súhlasiť, keďže tými linkami, hlavne 11 a 14 cestujem celkom často a zväčša chodia presne.
Reakcia na: hroch #48173:
Chcel povadať asi toto: DPB dotuje po decentralizácií magistrát, štát dáva až 0,-Sk. V Horskom Parku bývajú cezpoľný, teda v BA neplatia dane. Prečo by ich teda BA mala dotovať?
Reakcia na: AAA #48213:
Je to blbosť aby išla súbežne s električkami. Keď môžu chodiť na trolejbusové Kramáre aj busy 22, 32, 49, tak na trolejbusové DD môže chodiť bus 32.
Reakcia na: Andy #48141:
A zavedenie starej trasy Borská - Hlavná stanica? Po 1.1.2006 by tak ostala možnosť bezprestupového cestovania z KV na Hl.st. Alebo skrátiť 32 Molecova - Hl.st..
Reakcia na: AAA #48209:
ale hej ? Kombinácia liniek 5+13 bude rýchlejšia ako samotná linka 1. Ide cez celé mesto, oblúkom na Hlavnú stanicu.
Súčasne to trvá linkou 1 z Dúbravky 40 min., z Karlovky 30 min.
Reakcia na: hoppusmark #48139:
Ono aspoň pri 49 a 149 to bolo riešené 1 CSP, pričom pri vybraných odchodch bolo v poznámke, ide ako L 149 na Ďumbiersku.
Reakcia na: Andy #48111:
Lenže Devín stratí priame spojenie s centrom.
Reakcia na: inTony #48105:
Dúfam, že to super nemyslíš vážne.
Reakcia na: 81-71 #48103:
Ja na DD nebývam, takže tvoje úvahy sa ma v zásade osobne nedotknú. Len si uvedom, že tým rozkúskovaním by si
1.zrušil priame spojenie DD s Kramármi a z Patrónky žiadna poriadna linka na Kramáre nechodí,
2. zrušil spojenie Mlynskej doliny, t.j. niekoľkých fakult STU a UK s hl. stanicou a Kramármi.
A keď už rušiť a krátiť prečo nehovoríš napr. o 78, ktorá premáva po novom z Muchovho nám. cez celé mesto do Vrakune?
Reakcia na: inTony #48206:
nuz, ej bistu mala by veru byt rychlejsia...auvsak uvidime v realy ci to pujde jak ma ? a potom mi bude celkom chybat to, ze ked dojdem do BA, ze idem rovno cez piekne centrum miesta naseho hlavneho ? auuusak, pan redaktor, takto otazka nestoji, lebo nemozme mat vsetko - aj rychlost, aj komfort, aj ine ?
Reakcia na: MARTON #48200:

Ďalšie + za 32.

Napriek tomu že 1 majú zrušiť, kombinácia 5+13 bude rýchlejšia ako súčasná 1.
Reakcia na: Mike #48199:
a čo by chodilo na Žatevnú, žeby si tam presmeroval 34? ?
Reakcia na: BigMac #48202:

Sori,
zle napisane. Bolo to myslene o interval na danom smere. Elina 11 uz na Americkom namesti stiha 3 z hlavnej, 14 pri steine zdvojuje elinu 8. Naco ? Ludia na racku a trnavskom aj tam vsetci nastupia do prvej, co pride. Postav sa pred tesco a uvidis, kolko 6 odchadza o niekolko minut skor...
Aj system pravidelnych intervalov na radialach je dobra myslienka, ale ako som povedal, problem je v ludoch. Nechcem obvinovat vsetkych vodicov, ale malokto dodrzi grafikon po celej trase. Vysvetlis mi preco sofer, ktory pride v strede trasy na zastavku o 4 minuty skor stlaci signal na ukoncenie nastupovania hned potom ako otvori dvere? A drzi ho pol minutu? Mhd nie je taxi sluzba, nejde o to dostat sa niekam co najrychlejsie, ale aby ta siet nejako logicky a za rozumnu cenu fungovala...
Reakcia na: Mike #48199:
so - ne je ti 84 na nic a ide prakticky v trase 99.
Re #48197 hoppusmark: ja som netvrdil, ze neplatia. Ale ti ostatni cestujuci platia, odvadzaju dane a volia v Petrzalke (Bratislave).
Re #48196 d3k0: je tam navyse 99.
Majo18: otazka 1ks. Kde si prisiel k tym bludom o predbiehani grafikonu elektrickami o interval? Ked je jazdna doba ZST N.Mesto - Kamenne nam. 19min a interval 15min, ako to ten vodic stihne? Bludy pises fesacik, bludy. A este mi povedz, podla coho si prisiel na to, ze voz ktory mal ist x:17 bol ten, co isiel x:02. Prisnilo sa Ti?
Reakcia na: Mike #48199:
Hmm a co prestup z 95 smerom na Hlavnu stanicu? Zeby az na Farskeho? 🙂 Keby bol terminal na krizovatke Rusovskej a Jantarovej... 🙂

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.