Keby 32 nechodila na Hlavnu tak ako sa studenti z Druzby a okolitych intrakov s xKg batozinou maju dostat na vlak??? jedine elinou 1 co chodi cez cele mesto aj tu maju zrusit
juro: práveže študenti sú platiaci zákazníci!!! Jediný rozdiel je v tom že im to platia rodičia..Ale platia..
Študenti síce majú zľavu, bez nej by to ale neuplatili. Tiež treba povedať, že väčšina nemá auto, preto využívajú MHD často...
A nevadí im prestupovanie ?
Tiež som študent....
Čo sa týka dôchodcov tak tí by mali mať v špičke drahšie cestovné, aby zbytočne neplnili autobusy..
Môj návrh je taký, že dôchodcovia NAD 70 rokov(ktorí to majú normálne zadarmo), by v špičke platili 50% cestovné,
dôchodcovia DO 70 rokov(ktorí majú normálne 50% cestovné), by platili v špičke plnú sumu...
Podobný systém tuším funguje v Londýne..
Jasné že dôchodcov netreba úplne odpísať ale predsa len ľudia v produktívnom veku tú mhd môžu aj zaplatiť ?
A este jedna poznamka - ak chces rusit 84, ako potom zabezpecis potrebnu kapacitu z Jungmannovej a Halovej, kedze 81 uz nebude premavat? Zeby si zlepsil interval 83? A zaroven aj interval 34 (kedze su v preklade)? A kde potom naberies tie zdanlivo usetrene vozokm na posilnovanie dopravy do Dubravky? Treba to vnimat aj v sirsich suvislostiach...
juro: a praveže študenti sú tiež platiaci zákazníci!!! Síce im to platia väčšinou rodičia, ale platia... To že majú študenti zľavy je podľa mňa logické.. Bez zliav by to neuplatili..
A väčšina študentov nemá auto takže je predpoklad že budú využívať mhd často.
Tiež som študent..
Čo sa týka dôchodcov tam by sa to malo riešiť, treba im hlavne znevýhodniť cestovanie v špičke, aby zbytočne neplnili mhd..
To by sa dalo napr. tak že by dôchodc. od 70 rokov(ktorí to majú normálne zadarmo) platili v špičke 50% obyčajného cestovného, dôchodcovia DO 70 rokov by platili v špičke plnú sumu...
Mimo špičky by to bolo tak ako doteraz..
Myslím že nejak tak je to vyriešené v Londýne..
Zaujimavy napad - az na to, ze po skonceni jednotlivych vyucovacich blokov by sa uz na Sustekovej do najmenej dvoch 83-ok nikto nedostal, lebo by boli plne obsadene studentami. Tusim sa niekomu nepaci, ze v Ovsisti bude mat miesto troch liniek styri...
fandim novemu systemu v Petrzalke, v najhorsom pripade je to lepsie ako nic nerobit.
Mam len jednu, podla mna zasadnu pripomienku - nebude to fungovat, pokial budu vodici jazdit tak ako doteraz, t.j. nerespektovat cestovne poriadky. Cely system je postaveny na vzajomnej nadvaznosti liniek. Ak budu soferi nadalej jazdit rely a zvacsovat si prestavky na konecnej, pojde to cele do hajzlu, vid napr. system obracania elektriciek v centre 6,11,12,14 ... pri ceste naspat su o interval dopredu a dobiehaju ine subezne linky, cim vytvaraju casovu dieru a straca sa ich ucel.
Nerozumiem, preco dopravny podnik nespravil aspon platnost cestovnych poriadkov do 5.9.2005 .. dost zavadzajuce, ked si da clovek vyhladat linku po 5.9 a najde mu povodne
Uz som to sice hovoril, ale pre velky uspech to zopakujem... pozri si kolko ludi ostane za zastavkov Nam. Hraniciarov priblizne 25 perc. s celkoveho poctu cez den a asi 15 perc. mimo nej ...
Ked vznikla 84, tak sa to odvovodnovalo ako posila k 83 pre studentov.
Teraz sa vsetky subezne linky redukuju, navrhuju nove kombinacie liniek s prestupmi, ludia sa posielaju na ine zastavky s tvrdenim ze su v pesej dostupnosti.
OK, ak to bude pozitivne.
Ale preco sa neponechala 83-ka, ktora by obsluzila aj Ekonomicku univerzitu zo zastavky Bulikova, ale radsej ukoncime 83-ku na Namesti hraniciarov/ Dostihovej drahe. Pritom 84 bude mat v casti rovnaku trasu s novou 99.
andy, pracujes v zdravotnictve? vies kolko ludi pravidlene musi navstivit nemocnicu? sanitkou??? zavolaj si sanitku, ze sice neumieras, ale nie si schopny dopravy...len tak, uvidis, co ti povedia.
zvysok 99% ludi imobilnych a so zhorsenou mobilitou je cca v BA 7% (rata sa stary clovek, vozickar alebo inak postihnuty clovek, slepec, docasne imobilny jedinec - zlomeniny a pod., problemy s chrbticou, jedinec chybneho vzrastu atd.) a do toho maju zhorseny pristup matky/otcovia s kocikmi (a argument, ze im vzdy niekto pomoze...no, opytaj sa ich, ake to je), deti do 3rokov atd. to nie je zanedbatelne. kopec tych ludi nevidis v meste len preto, ze sa tam nemaju ako dostat a su radi, ze sa mhd horko tazko dopravia aspon na rehabulitaciu a k lekarovi. z cias socializmu sme si zvykli, ze napr. postihnutych ludi je malo,lebo ich nevidno... chyba!
bol som nedavno na morave, v malom meste (cca 50000), kde na taky maly(?) pocet obyvatelov isiel aspon raz za hodinu jeden nizkopodlazny bus, co sa dalo zistit uz z grafikonou, kde bol klasicky piktogram vozickara.
a teraz sa pozri, kolko takych autobusov a oznaceni najdes v BA. takze netvrdim, ze teraz vsetko odvijajme len od starych a chorych, ale v ziadnom pripade ich nekladme na predposledne miesta.
ano, kramare poskytuju zopar sluzieb, ktore inde v BA nemusia byt hned dostupne. ale petrzalka ma svoju nemocnicu, ruzinov tiez atd. a maju k nim relativne rychli a dobry pristup. DD maju najblizsie kramare... a preco by k nemocnici, ku ktorej sa mozu dostat za 15min mali jazdit 40?!
nieje to až také zlé... z Devínskej Vsi, z Trnávky, z Dúbravky, z Karlovky, z Nív sa dostaneš na Kramáre 1 linkou, pri ostatných častiach je to prestup 1 - 2x. Keďže Dlhé diely sú bližšie od Kramárov tak je logické že tam ten bus prechádza.. Jasne že nebude tam priama linka z Biskupíc.
Namiesto tvojho nie najštastnejšieho návrhu by som skôr preferoval skvalitnenie dopravy, najma prepravne kapacity. Som zvedavý, ako by si si ty platil električenku s dochodku, ktorí dostávajú.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.