Namiesto tvojho nie najštastnejšieho návrhu by som skôr preferoval skvalitnenie dopravy, najma prepravne kapacity. Som zvedavý, ako by si si ty platil električenku s dochodku, ktorí dostávajú.
mne by sa 277 celkom páčila, no a čo že by to bolo označenie jak trolík... ? Ja by som bol najradšej keby mali trolejbusy rovnaké označenia ako busy, a dalo by sa tam uplatniť aj oblastné označovanie... Veď sa od busou odlišujú len tým že sú na elektrinu. A keby sa nejaká linka zmenila na t-bus nemuselo by sa meniť číslo..
napr. t-busy by mohli byť: 201>72, 202>71, 203>44, 204>64, 205>60, 206>40, 207>46, 208>47, 209>45, 210>48, 212>36... ale to je blbosť
Spectre chce poukázať na to, že niekedy sa to až moc preháňa s tým, že sa doprava zostavuje podľa nemocníc a cintorínov. Typický príklad - linka 38. Nechodí to odnikadiaľ nikam a z nejakého neznámeho dôvodu ju nikto nechce zrušiť, hoci je absolútne nepotrebná a na nič. Aj ten, kto chce ísť do krematória radšej pôjde linkou 37, lebo 38 chodí vo fakt super intervale. Väčšine ľudí vadí jeden prestup pri ceste do nemocnice tak raz za 10 rokov. Je málo ľudí, ktorým by to prestupovanie robilo nejak extra zle, a oni sa fakt zvyknú radšej odviezť sanitkou bez ohľadu na to, či musia prestupovať. Proste už mi to pripadá podobná hovadina ako s tým, že vysokopodlažné vozidlá nemôžeme kupovať, lebo čo vozíčkari a tí, čo tažšie chodia. Takže kvôli vozíčkarom a pod. radšej nebudeme mať autobusy žiadne, ako keby sme mali aspoň nové Karosy B952. Proste toleruje sa pár ľudí a kvôli nim teraz 99% - zvyšok ľudí musí riešiť zbytočné problémy.
No myslel, len či yslel aj niekto na to, že Kramare sukomplex, ktorý svojou posobnostou daleko presahuje iné zdravotnicke zariadenia, a z iných častí ak idú ludia na Kramáre, tiež to nie je až také ružové. Nehovoriac o tom, že DD sú najmladšie sádlisko s asi najmladšou populáciou.
Neviem co je rozumne na konecnej linky 83 na Dostihovej drahe ked dalej pokracuju ludia smer Lachova a Ovsiste.
Preco sa zredukovala linka 83 a nechal sa jej posila 84.
83-kou chodia platiaci cestujuci, ktori v tomto meste ziju a odvadzaju dane. 84-kou sa vozia vacsinou studenti.
to prve to si robis srandu nie? kazdy den je spusta ludi, ktori sa potrebuju dostat do nemocnice. nie len dochodcovia, ale aj mladi ludia. to nie je klise!!! na co je potom mhd? ak by mala ludi dopravovat len do prace, tak necha jazdi len rano, na obed a vecer.
zrusit zlavy v ranajsej spicke suhlasim. ale tiez nie bezhlavo.
Ja súhlasím tiež, ale osobne nechápem PREČO niekto žije v zajatí svojich vykonštruovaných klišé o nemocniciach, cintorínoch a pod. Ukážte mi toho dôchodcu ktorý chodí do nemocnice každý deň. A teraz z opačnej stránky: máme preferovať dôchodcov, ktorí si platia polovičné, resp. žiadne cestovné pre každodennými cestujúcimi, ktorí si kupujú DRAHÚ tramvajenku a chodia ráno v špičke do práce? Z ekonomického hľadiska určite nie. Zrušiť im všetky zľavy v raňajšej špičke, to treba!
1 duobus na homologizaciu bude dodany v 2/2006, ostatnych 5 az v juli ? ramcova zmluva bola na 15 kusov, ale to neznamena, ze musia hned nabuduci rok dojst ?
stari a chori si maju avolat sanitku... ale blbost, srandujem samozrejme. ten argument je dobry, do nemocnice by malo existovat co najjednoduchsie spojenie. aj v pretrzke predsa bude linka 99, ktora prakticky celu petrzalku moze doviezt do spitalu bez prestupu. to povazujem za pozitivum. moznost dostat sa do nemocnice s minimom prestupov a pesich presunov by mala existovat pre kazdeho.
s tymto musim suhlasit, tan bus na tej krizovatke aj tak okolo tej zastavky musi prejst, tak preco na nej nemoze zastavit? nedasatolebosatotaknikdynerobilo?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
81-71