juro: práveže študenti sú platiaci zákazníci!!! Jediný rozdiel je v tom že im to platia rodičia..Ale platia..
Študenti síce majú zľavu, bez nej by to ale neuplatili. Tiež treba povedať, že väčšina nemá auto, preto využívajú MHD často...
A nevadí im prestupovanie ?
Tiež som študent....
Čo sa týka dôchodcov tak tí by mali mať v špičke drahšie cestovné, aby zbytočne neplnili autobusy..
Môj návrh je taký, že dôchodcovia NAD 70 rokov(ktorí to majú normálne zadarmo), by v špičke platili 50% cestovné,
dôchodcovia DO 70 rokov(ktorí majú normálne 50% cestovné), by platili v špičke plnú sumu...
Podobný systém tuším funguje v Londýne..
Jasné že dôchodcov netreba úplne odpísať ale predsa len ľudia v produktívnom veku tú mhd môžu aj zaplatiť ?
Študenti síce majú zľavu, bez nej by to ale neuplatili. Tiež treba povedať, že väčšina nemá auto, preto využívajú MHD často...
A nevadí im prestupovanie ?
Tiež som študent....
Čo sa týka dôchodcov tak tí by mali mať v špičke drahšie cestovné, aby zbytočne neplnili autobusy..
Môj návrh je taký, že dôchodcovia NAD 70 rokov(ktorí to majú normálne zadarmo), by v špičke platili 50% cestovné,
dôchodcovia DO 70 rokov(ktorí majú normálne 50% cestovné), by platili v špičke plnú sumu...
Podobný systém tuším funguje v Londýne..
Jasné že dôchodcov netreba úplne odpísať ale predsa len ľudia v produktívnom veku tú mhd môžu aj zaplatiť ?
majo18
fandim novemu systemu v Petrzalke, v najhorsom pripade je to lepsie ako nic nerobit.
Mam len jednu, podla mna zasadnu pripomienku - nebude to fungovat, pokial budu vodici jazdit tak ako doteraz, t.j. nerespektovat cestovne poriadky. Cely system je postaveny na vzajomnej nadvaznosti liniek. Ak budu soferi nadalej jazdit rely a zvacsovat si prestavky na konecnej, pojde to cele do hajzlu, vid napr. system obracania elektriciek v centre 6,11,12,14 ... pri ceste naspat su o interval dopredu a dobiehaju ine subezne linky, cim vytvaraju casovu dieru a straca sa ich ucel.
Ak to padne, padne to na ludoch, nie na systeme.