Reply on: BigMac #48202:
Sori,
zle napisane. Bolo to myslene o interval na danom smere. Elina 11 uz na Americkom namesti stiha 3 z hlavnej, 14 pri steine zdvojuje elinu 8. Naco ? Ludia na racku a trnavskom aj tam vsetci nastupia do prvej, co pride. Postav sa pred tesco a uvidis, kolko 6 odchadza o niekolko minut skor...
Aj system pravidelnych intervalov na radialach je dobra myslienka, ale ako som povedal, problem je v ludoch. Nechcem obvinovat vsetkych vodicov, ale malokto dodrzi grafikon po celej trase. Vysvetlis mi preco sofer, ktory pride v strede trasy na zastavku o 4 minuty skor stlaci signal na ukoncenie nastupovania hned potom ako otvori dvere? A drzi ho pol minutu? Mhd nie je taxi sluzba, nejde o to dostat sa niekam co najrychlejsie, ale aby ta siet nejako logicky a za rozumnu cenu fungovala...
majo18
fandim novemu systemu v Petrzalke, v najhorsom pripade je to lepsie ako nic nerobit.
Mam len jednu, podla mna zasadnu pripomienku - nebude to fungovat, pokial budu vodici jazdit tak ako doteraz, t.j. nerespektovat cestovne poriadky. Cely system je postaveny na vzajomnej nadvaznosti liniek. Ak budu soferi nadalej jazdit rely a zvacsovat si prestavky na konecnej, pojde to cele do hajzlu, vid napr. system obracania elektriciek v centre 6,11,12,14 ... pri ceste naspat su o interval dopredu a dobiehaju ine subezne linky, cim vytvaraju casovu dieru a straca sa ich ucel.
Ak to padne, padne to na ludoch, nie na systeme.