Reply on: majo18 #48204:
Porozmýšľaj o konkrétnom príklade, ktorý ti dám: L 14 prišla na Jesenského o 16:16, no mala odchod 16:20, teda prišla o 4 min. skôr , o 16:16 prišla za ňou L 4, ktorá 5 min. mešká, na Štúrovej na odbočenie na Jesenského čaká L 11, ktorá ide presne? Čo by si urobil na mieste vodiča L 14? a) Čakal 4 min s výsledkom meškanie L 4 9 min., L 11 4 min., a zatiaľ by prišla z Hl. st. L 1, ktorá by stála niekde na priechode v križovatke Dunajská - Štúrova, keďže pred ňou by stála spominaná L 11?
b) Odišiel?
Ja by som odišiel.
Z toho vyplýva, že z náskoku u električkovej dopravy v CMO neobvyňuj vodiča, ale toho kto robí CSP.
majo18
Sori,
zle napisane. Bolo to myslene o interval na danom smere. Elina 11 uz na Americkom namesti stiha 3 z hlavnej, 14 pri steine zdvojuje elinu 8. Naco ? Ludia na racku a trnavskom aj tam vsetci nastupia do prvej, co pride. Postav sa pred tesco a uvidis, kolko 6 odchadza o niekolko minut skor...
Aj system pravidelnych intervalov na radialach je dobra myslienka, ale ako som povedal, problem je v ludoch. Nechcem obvinovat vsetkych vodicov, ale malokto dodrzi grafikon po celej trase. Vysvetlis mi preco sofer, ktory pride v strede trasy na zastavku o 4 minuty skor stlaci signal na ukoncenie nastupovania hned potom ako otvori dvere? A drzi ho pol minutu? Mhd nie je taxi sluzba, nejde o to dostat sa niekam co najrychlejsie, ale aby ta siet nejako logicky a za rozumnu cenu fungovala...