Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: AAA #48208:
Ani ja nie som z DD ? Máš pravdu, ked kuskovat, tak aj L78, plný súhlas. Ked Petržalčania musia prestupovat, prečo by na DD mal zostat socík? To potom mohla ostat aj taká L54 ktorá jazdila z konca Petržalky až do Vrakune a plno iných liniek. Prečo práve na DD ostávajú staré linky"od všadial všade" a inde nie? Z Patronky nie je spojenie na Kramare? A autobus č.22 je čo? A čo maju s tým spoločné študenti? Ved študenti môžu zbehnut na stanicu "Botanická záhrada" na L1, ktorá na Hl. stanicu ide, ale aj tak nerozumiem, prečo by nemali prestupovat, ked skoro všetci už prestupovat budu musiet. Ak nemaju radi eliny, nech idu na L39 a na Zochovej už pojde bus na Hl. stanicu v peknom intervale. Mne sa len vidí, že všetci by chceli realizovat zmeny a racionalizačné opatrenia všade okrem "svojich" spojov. Ked má byt system taký, aký bude, tak nech princíp krátkych liniek a prestupovania platí všade.
Reply on: majo18 #48191:
no neviem, ja mam skor dojem ze vodici sa vlecu ako slimaci kedze mnohe chronometraze su na hovno, vodica iduceho v predstihu stretnem veeeelmi zriedkavo, skor sa stretam s meskaniami (a to aj s neskorymi odchodmi z konecnej aj v pripade ze dany spoj uz na obratisku bol)... mali by zacat asi viac buzerovat vodicov aj za neodovodnene meskania; len to sa tazie dokazuje ako ked si nadbehne...
Na www.dpb.sk sú už nové cestovné poriadky.
V dnešných Bratislavských novinách sa píše, že ešte tento rok by malo byť zavedené spojenie Devínskej Novej Vsi s centrom mesta cez Kremeľskú ul. v Devíne s vyústením pod Novým mostom.
Dnes som si všimol, že na križovatke Mlynské Nivy - Košická - Svätoplukova behali okolo všetkých Creteprintov s takou tou rezačkou asfaltu a vyrezali okolo každého dookola ryhu.. Netuší niekto, aký to má zmysel?
Reply on: hroch #48219:
No študenti sú v podstate pre väčšinu podnikov dôležitejší, pretože majú pred sebou dlhšiu budúcnosť, ako tí, čo už dávno doštudovali a preto ich treba nalákať, aby ponuku podniku využívali aj v budúcnosti. 🙂
Reply on: Andy #48217:
ja uz nie som student, ale viem, ze som si aj za studentskych cias poctivo platil "vsetratku" a nasralo by ma, keby mi niekto povedal, ze preto, lebo som student, nie som dolezity... len o to mi slo. ?
Reply on: majo18 #48204:
Porozmýšľaj o konkrétnom príklade, ktorý ti dám: L 14 prišla na Jesenského o 16:16, no mala odchod 16:20, teda prišla o 4 min. skôr , o 16:16 prišla za ňou L 4, ktorá 5 min. mešká, na Štúrovej na odbočenie na Jesenského čaká L 11, ktorá ide presne? Čo by si urobil na mieste vodiča L 14?
a) Čakal 4 min s výsledkom meškanie L 4 9 min., L 11 4 min., a zatiaľ by prišla z Hl. st. L 1, ktorá by stála niekde na priechode v križovatke Dunajská - Štúrova, keďže pred ňou by stála spominaná L 11?
b) Odišiel?
Ja by som odišiel.
Z toho vyplýva, že z náskoku u električkovej dopravy v CMO neobvyňuj vodiča, ale toho kto robí CSP.
Reply on: hroch #48173:
Ja som momentálne takzvaný KČP Študent.. 😃
Reply on: majo18 #48191:
Nemôžem súhlasiť, keďže tými linkami, hlavne 11 a 14 cestujem celkom často a zväčša chodia presne.
Reply on: hroch #48173:
Chcel povadať asi toto: DPB dotuje po decentralizácií magistrát, štát dáva až 0,-Sk. V Horskom Parku bývajú cezpoľný, teda v BA neplatia dane. Prečo by ich teda BA mala dotovať?
Reply on: AAA #48213:
Je to blbosť aby išla súbežne s električkami. Keď môžu chodiť na trolejbusové Kramáre aj busy 22, 32, 49, tak na trolejbusové DD môže chodiť bus 32.
Reply on: Andy #48141:
A zavedenie starej trasy Borská - Hlavná stanica? Po 1.1.2006 by tak ostala možnosť bezprestupového cestovania z KV na Hl.st. Alebo skrátiť 32 Molecova - Hl.st..
Reply on: AAA #48209:
ale hej ? Kombinácia liniek 5+13 bude rýchlejšia ako samotná linka 1. Ide cez celé mesto, oblúkom na Hlavnú stanicu.
Súčasne to trvá linkou 1 z Dúbravky 40 min., z Karlovky 30 min.
Reply on: hoppusmark #48139:
Ono aspoň pri 49 a 149 to bolo riešené 1 CSP, pričom pri vybraných odchodch bolo v poznámke, ide ako L 149 na Ďumbiersku.
Reply on: Andy #48111:
Lenže Devín stratí priame spojenie s centrom.
Reply on: inTony #48105:
Dúfam, že to super nemyslíš vážne.
Reply on: 81-71 #48103:
Ja na DD nebývam, takže tvoje úvahy sa ma v zásade osobne nedotknú. Len si uvedom, že tým rozkúskovaním by si
1.zrušil priame spojenie DD s Kramármi a z Patrónky žiadna poriadna linka na Kramáre nechodí,
2. zrušil spojenie Mlynskej doliny, t.j. niekoľkých fakult STU a UK s hl. stanicou a Kramármi.
A keď už rušiť a krátiť prečo nehovoríš napr. o 78, ktorá premáva po novom z Muchovho nám. cez celé mesto do Vrakune?
Reply on: inTony #48206:
nuz, ej bistu mala by veru byt rychlejsia...auvsak uvidime v realy ci to pujde jak ma ? a potom mi bude celkom chybat to, ze ked dojdem do BA, ze idem rovno cez piekne centrum miesta naseho hlavneho ? auuusak, pan redaktor, takto otazka nestoji, lebo nemozme mat vsetko - aj rychlost, aj komfort, aj ine ?
Reply on: MARTON #48200:

Ďalšie + za 32.

Napriek tomu že 1 majú zrušiť, kombinácia 5+13 bude rýchlejšia ako súčasná 1.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.