Dnes som si všimol, že na križovatke Mlynské Nivy - Košická - Svätoplukova behali okolo všetkých Creteprintov s takou tou rezačkou asfaltu a vyrezali okolo každého dookola ryhu.. Netuší niekto, aký to má zmysel?
No študenti sú v podstate pre väčšinu podnikov dôležitejší, pretože majú pred sebou dlhšiu budúcnosť, ako tí, čo už dávno doštudovali a preto ich treba nalákať, aby ponuku podniku využívali aj v budúcnosti.
ja uz nie som student, ale viem, ze som si aj za studentskych cias poctivo platil "vsetratku" a nasralo by ma, keby mi niekto povedal, ze preto, lebo som student, nie som dolezity... len o to mi slo. ?
Porozmýšľaj o konkrétnom príklade, ktorý ti dám: L 14 prišla na Jesenského o 16:16, no mala odchod 16:20, teda prišla o 4 min. skôr , o 16:16 prišla za ňou L 4, ktorá 5 min. mešká, na Štúrovej na odbočenie na Jesenského čaká L 11, ktorá ide presne? Čo by si urobil na mieste vodiča L 14?
a) Čakal 4 min s výsledkom meškanie L 4 9 min., L 11 4 min., a zatiaľ by prišla z Hl. st. L 1, ktorá by stála niekde na priechode v križovatke Dunajská - Štúrova, keďže pred ňou by stála spominaná L 11?
b) Odišiel?
Ja by som odišiel.
Z toho vyplýva, že z náskoku u električkovej dopravy v CMO neobvyňuj vodiča, ale toho kto robí CSP.
Chcel povadať asi toto: DPB dotuje po decentralizácií magistrát, štát dáva až 0,-Sk. V Horskom Parku bývajú cezpoľný, teda v BA neplatia dane. Prečo by ich teda BA mala dotovať?
A zavedenie starej trasy Borská - Hlavná stanica? Po 1.1.2006 by tak ostala možnosť bezprestupového cestovania z KV na Hl.st. Alebo skrátiť 32 Molecova - Hl.st..
ale hej ? Kombinácia liniek 5+13 bude rýchlejšia ako samotná linka 1. Ide cez celé mesto, oblúkom na Hlavnú stanicu.
Súčasne to trvá linkou 1 z Dúbravky 40 min., z Karlovky 30 min.
Ja na DD nebývam, takže tvoje úvahy sa ma v zásade osobne nedotknú. Len si uvedom, že tým rozkúskovaním by si
1.zrušil priame spojenie DD s Kramármi a z Patrónky žiadna poriadna linka na Kramáre nechodí,
2. zrušil spojenie Mlynskej doliny, t.j. niekoľkých fakult STU a UK s hl. stanicou a Kramármi.
A keď už rušiť a krátiť prečo nehovoríš napr. o 78, ktorá premáva po novom z Muchovho nám. cez celé mesto do Vrakune?
nuz, ej bistu mala by veru byt rychlejsia...auvsak uvidime v realy ci to pujde jak ma ? a potom mi bude celkom chybat to, ze ked dojdem do BA, ze idem rovno cez piekne centrum miesta naseho hlavneho ? auuusak, pan redaktor, takto otazka nestoji, lebo nemozme mat vsetko - aj rychlost, aj komfort, aj ine ?
Sori,
zle napisane. Bolo to myslene o interval na danom smere. Elina 11 uz na Americkom namesti stiha 3 z hlavnej, 14 pri steine zdvojuje elinu 8. Naco ? Ludia na racku a trnavskom aj tam vsetci nastupia do prvej, co pride. Postav sa pred tesco a uvidis, kolko 6 odchadza o niekolko minut skor...
Aj system pravidelnych intervalov na radialach je dobra myslienka, ale ako som povedal, problem je v ludoch. Nechcem obvinovat vsetkych vodicov, ale malokto dodrzi grafikon po celej trase. Vysvetlis mi preco sofer, ktory pride v strede trasy na zastavku o 4 minuty skor stlaci signal na ukoncenie nastupovania hned potom ako otvori dvere? A drzi ho pol minutu? Mhd nie je taxi sluzba, nejde o to dostat sa niekam co najrychlejsie, ale aby ta siet nejako logicky a za rozumnu cenu fungovala...
so - ne je ti 84 na nic a ide prakticky v trase 99.
Re #48197 hoppusmark: ja som netvrdil, ze neplatia. Ale ti ostatni cestujuci platia, odvadzaju dane a volia v Petrzalke (Bratislave).
Re #48196 d3k0: je tam navyse 99.
Majo18: otazka 1ks. Kde si prisiel k tym bludom o predbiehani grafikonu elektrickami o interval? Ked je jazdna doba ZST N.Mesto - Kamenne nam. 19min a interval 15min, ako to ten vodic stihne? Bludy pises fesacik, bludy. A este mi povedz, podla coho si prisiel na to, ze voz ktory mal ist x:17 bol ten, co isiel x:02. Prisnilo sa Ti?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Andy