Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 81-71 #48096:
A od budúceho roka nebude linka 1 (čo je super) ale linka 13 po Šafko. Čiže potom by sa aj na Hlavnú stanicu muselo z Dlhých dielov 2x prestupovať.
Reply on: inTony #48102:
OK, ale ešte raz opakujem, NIE VŠETCI Petržalčania maju priame spojenie s Hl. stanicou.
Reply on: AAA #48098:
viac v mojom predošlom príspevku to funguje aj opačne ?

Som navrhol jednu linku po Patronku, takže tam sa dá pekne prestupit aj ked ideš z Kramárov a ked sa ti nepači, na Hodžovom namestí sa dá z Kramarov prestupit na elinu.

Z Hl. stanice električkou č.1

Ani všetci Petržalčania, ked tu teda padaju porovnania s Petržalkou nemajú priame spojenie s ASMN, Hl. stanicou a pod.

Proste, riešenie sa dá najst, len vidím, prestupovat sa obyvatelom DD nechce a uplne by im vyhovoval dnešný stav, bez prestupu. Už aj v Petržalke to platit nebude, tak čo, na DD by mal ostat socík a inde nie?
Reply on: 81-71 #48096:
JA SOM ZA PRESTUPNÝ SYSTÉM! Ešte raz, 32 slúži aj pre Kramáre, neviem aký by malo význam jednu linku rozkuskovať, hoci by mali rovnaké intervaly... Dlhé diely - Patrónka a Kramáre - Hlavná stanica.
Do riti, z Dlhých dielov je na hovno spojenie.

Ešte jeden príklad linka 95 bude v Petržalke ako prípoj k električkám na Šafárikovom námestí, (prípoj z Dlháčov k električkám je 33) a linka 93 je spojenie Petržalky s Hlavnou stanicou (čo je na Dlhých dieloch 32).
A keďže je Petržalka niekoľkonásobne väčšia sú tam aj ďalšie linky.
Reply on: debil #48099:
Ja som sa síce k tomu nevyjadroval, ale odpoviem. CP ešte asi nie sú hotové, a tipujem, že 4.9. tu už budú, lebo webmaster ich zvykne dať deň vopred.
Reply on: 81-71 #48096:
Lenže je rozdiel 1x prestupovať na jednej zastávke ako prestupovať 2x a to tak, že prechádzať na druhú stranu (teda to bolo porovnanie Lúky VIII - Šafko a Karlova Ves - Kramáre)
Reply on: Andy #48084:
Chlapi, mne ide o to, aby som najneskor 4.9.05 vedel, ako mi pojde na druhy den doprava. Zaujimaju ma hlavne prve ranne autobusy.A privital by som to na oboznamenie sa aj skor. Ved stacia napr.odchody z konecnej a casovy rozpis jazd medzi zastavkami, netreba na info taky kompletny CP,s vyhladavanim ako tu je.
Reply on: 81-71 #48096:
A spojenie DD - Kramáre, Slávičie údolie - Kramáre, Hl. stanica, sú od macochy?
Reply on: inTony #48090:
To som nevedel. Lenže napr. pri linke 92/192 by to mohlo vyvolať chaos. Predstav si že stojíš na zastávke a príde ti 192. Teraz chceš zistiť, kam ide, tak pozrieš cestovné poriadky a nikde 192 nevidíš. A možno keby si ju videl, tak by si ju začal používať, ale takto sa o nej dlho nemusíš dozvedieť.
Reply on: inTony #48083:
Ten príklad sso sídliskom Lúky 8 je síce pekný, aj by tam stačil jeden bus, ktorý by zvážal ludí na nosný sytém (malo byt metro, nakoniec bude obyčajná električka), spomínam to preto, lebo 95-ka ma dočasne nahrádzat chýbajúci kolajový nosný sytém na uzemi Petržalky, mal by približne kopirovat trasu buduceho nosneho sytemu. A teraz davaj pozor: NIKDY ale prosím Ta NIKDY nezrovnávaj AUTOBUS aj ked možno v slušnom intervale s KAPACITNOU KOLAJOVOU DOPRAVOU! Tú 95-ku nemožeš brat čisto ako "nosnu linku" v dnešnej dobe, ked nie je nič vybudovane.

No a čo sa Kramarov týka, nevidím najmenší problém ist s električkou cez tunel a na Hodžovom námestí prestúpit na trolejbus. Len to by sa muselo prestupovat...

A na Hl. stanicu tiež chodí električka č.1, len to by sa muselo prestupovat...

Jediné čo mu ešte rozumiem, a čo som písal v predošlom príspevku je spojenie s Patrónkou.
Reply on: inTony #48088:
je to uplne to iste... na dlhace od riviery treba kapacitu, bude tam jedna husto premavajuca linka... dalej do mlynskej doliny uz az tak velku prepravnu kapacitu netreba, tak to zriesi zvysok z tej 32ky ktory bude chodit relativne riedko... 2 linky v subehu nebudu... presne toto spravili s 97ckou v sucasnom navrhu...
Reply on: inTony #48092:
To sa interne povráva 😃
Reply on: AAA #48091:
ja viem, len robím porovnanie pre 81-71
Reply on: Andy #48089:
odkiaľ si vzal že linka 214?
Reply on: inTony #48082:
Lenže keď zrušíš 30, reálny interval v úseku Vrančovičova - Nový most sa ti
1. zdvojnásobí interval
2. kapacitne 37 s intervalom 12/20/15 cez špičku stačiť nebude a tak budeš musieť zhustiť na 37 interval, a tá bude v takom prípade v úseku Záh. Bystrica - Vrančovičova málo vyťažená + musíš vyriešiť zachádzanie na Segnáre, čo sa síce dá 37, ale na úkor jazdnej doby.
Reply on: Andy #48084:
mohlo by to byť na jednom cestovnom poriadku. Predtým to na linke 79 tak bolo, bol tam ozančený určený spoj do Štátnych lesov ako 279 a bolo to na jednom cestovnom poriadku.
Reply on: si #48085:
Veď také niečo som pred chvíľou navrhol, že by sa zrušila 32 a 29 by išla po trase Devín - Riviéra - Mlynská Dolina - Kramáre - Stanica. A keďže majú tie duobusy (vraj linka 214) jazdiť až pod Most, tak by sa dalo prestúpiť pri Botanickej záhrade. No mimo špičky nemajú jazdiť, takže by bolo treba nejako vyriešiť prestup Riviéra - Molecova, napríklad že by 29 urobila kolečko okolo tej križovatky pri Molecovej.. 🙂
Reply on: si #48085:
nieje to to isté
Reply on: AAA #48070:
A to iste aj s L80. Na Kopcany L80 a k Matadorke L180, a nie ako tu niekto spominal pridavne pismena A, B.
Reply on: 81-71 #48077:
No toto nie je práve šťastné porovnanie. Najprv pôvodná trasa 44, neskoršej 32: Borská, Karloveská, Mlynská dolina, Kramáre, Hl. stanica a po dokončení DD, linku iba presmerovali na Kuklovskú. Teda úlohou linky bolo a aj je priame spojenie K. Vsi s Kramármi, Slávičím údolím a Patrónkou, Slávičieho údolia s Kramármi a Slávičieho údolia a Kramárov s Hl. stanicou a aj po zmene trasy aj spojenie DD so spomenutými lokalitami.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.