je to uplne to iste... na dlhace od riviery treba kapacitu, bude tam jedna husto premavajuca linka... dalej do mlynskej doliny uz az tak velku prepravnu kapacitu netreba, tak to zriesi zvysok z tej 32ky ktory bude chodit relativne riedko... 2 linky v subehu nebudu... presne toto spravili s 97ckou v sucasnom navrhu...
Lenže keď zrušíš 30, reálny interval v úseku Vrančovičova - Nový most sa ti
1. zdvojnásobí interval
2. kapacitne 37 s intervalom 12/20/15 cez špičku stačiť nebude a tak budeš musieť zhustiť na 37 interval, a tá bude v takom prípade v úseku Záh. Bystrica - Vrančovičova málo vyťažená + musíš vyriešiť zachádzanie na Segnáre, čo sa síce dá 37, ale na úkor jazdnej doby.
mohlo by to byť na jednom cestovnom poriadku. Predtým to na linke 79 tak bolo, bol tam ozančený určený spoj do Štátnych lesov ako 279 a bolo to na jednom cestovnom poriadku.
Veď také niečo som pred chvíľou navrhol, že by sa zrušila 32 a 29 by išla po trase Devín - Riviéra - Mlynská Dolina - Kramáre - Stanica. A keďže majú tie duobusy (vraj linka 214) jazdiť až pod Most, tak by sa dalo prestúpiť pri Botanickej záhrade. No mimo špičky nemajú jazdiť, takže by bolo treba nejako vyriešiť prestup Riviéra - Molecova, napríklad že by 29 urobila kolečko okolo tej križovatky pri Molecovej..
No toto nie je práve šťastné porovnanie. Najprv pôvodná trasa 44, neskoršej 32: Borská, Karloveská, Mlynská dolina, Kramáre, Hl. stanica a po dokončení DD, linku iba presmerovali na Kuklovskú. Teda úlohou linky bolo a aj je priame spojenie K. Vsi s Kramármi, Slávičím údolím a Patrónkou, Slávičieho údolia s Kramármi a Slávičieho údolia a Kramárov s Hl. stanicou a aj po zmene trasy aj spojenie DD so spomenutými lokalitami.
aj linka 97 je jedinou normalnou linkou s ktorou sa dostanes z petrzalky do slovnaftu a na dolne hony a pozri sa co s nou planuju spravit... (pre prirovnanie to je to iste ako keby si linku 32 ukoncil na riviere a ak chces ist na dlhe diely, tak si z nej prestup na nieco ine )
A pripomínam že v celom meste bola Optimalizácia linkového vedenia v roku 2000, okrem Petržalky, kde ostali linky odvšadial všade, akurát zmenili označenie.
Toto je dokončenie optimalizácie. Zmeny v ostaných častiach mesta súvisia so zmenou liniek v Petržalke.
zabudol si že linka 32 slúži aj pre obyvateľov Kramárov.
Keby sa niekto chcel z Dlhých dielov dostať na Karmáre musel by ísť 223 na Molecovu, odtiaľ elinou po Lafranconi, z Lafranconi busom na Patrónku, odtiaľ peším dostupom na zastávku Pri Suchom mlyne odtaľ trolejbusom na Kramáre.
32 nieje v žiadnom prípade odvšadial všade.
Zober si napríkald sídlisko v Petržke LÚKY 8 (podobný počet obyvateľov), budú tam 3 linky - 92, 98 a 99, prečo tam nieje len jediná linka 99, k hlavnej linke 95??
To prestupovanie pod na električky je v pohode, podľa mňa to aj predbehlo dobu, zrušenie 32, by bolo ako zrušenie napr. 67...
Ja by som zas vôbec nedával autobusy až pod Nový most súbežne s nosnou električkovou traťou.
Alebo Lamač, tam by som zrušil linku 30 a nechal by som len 63, 37 a 92 aby nechodili súbežne a odvšadial všade..
a vo viedni maju aj saliny D, J, O... mimochodom, vie mi niekto vysvetlit, ako k tomu pismenkovaniu vo viedni dosli?
Re #48074 inTony: to 77/177/277 mi pripada povedome. mam pocit, ze to tak uz bolo a potom sa to z nejakeho dovodu zrusilo. 79/179 tak isto. inac ale suhlasim, podla mna by to bolo prehladnejsie.
Lenže pri linke 32 nejde o prestupy, ale o to, že je to jediná možnosť ako sa dostať medzi KV, Mlynskou Dolinou, Kramármi a hlavnou stanicou bez výletov cez centrum.
Staci vytvorit novu zalozku pre CP platne od 5.9. alebo to dat do zalozky novinky a zdoraznit, ze su platne od 5.9. Nevidim v tom problem.. A po 5.9.05 to presunut na patricne miesto.
joj ale vo viedni maju aj automaty s touch screenom, kde sa da platit platobnou kartou... podla mna by stacilo, keby sa na turistickych miestach dali listky kupit aj inde ako v automate. co tak napriklad v infocentre BKIS? ale to by tam musel niekto drepiet aj po siestej vecer a cez vikendy, ze...? zakladny argument nedasatolebojetozloziteanikdysatonerobiloacestujucibytonepochopiliavobecnechajtenaslebozrusimemhduplne zas plati.
No pokial by mal fungovat petržalský systém (ktorý nabehne od 5.9.2005) na DD, tak by to malo vyzerat tak, že linky MHD by zvážali ludí ku kapacitnej električkovej doprave na Molecovu, maximálne pod Nový most alebo Patrónku. Totiž, bez prestupov sa tiež nedostaneš idealne z Petržalky kdekolvek. Tiež neexistuje priami spoj na Kramáre alebo napríklad do Vrakune z každého kúta Petržalky. Ba dokonca, v rámci Petržalky sa nedostanem všade priamo bez prestupov.
Uvedom si, že Petržalka je niekolko násobne vačšia, čo do počtu obyvatelov, to do rozlohy a tak je celkom pochopitelné, že ma viac busových radiál a vačšiu a hustejšiu siet MHD.
A neviem čo považuješ spojenie s "mestom", kedže Petržalka je súčastou obvodu Bratislava 5. Neviem, prečo by mali chodit linky z DD priamo tak daleko, ked mate kapacitnu električkovú dopravu a k tej vas čoskoro odvezie moderná trolejbusová doprava.
Este som sa tym neviezol, tak nechcem robit predcasne zavery. Ale zodpovedne mozem vyhlasit, ze ten voz je na BA trate nevhodny. Malo naprav vzhladom k dlzke a vdaka konstrukcii to musi likvidovat obluky jedna radost.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
si