Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 81-71 #48077:
No toto nie je práve šťastné porovnanie. Najprv pôvodná trasa 44, neskoršej 32: Borská, Karloveská, Mlynská dolina, Kramáre, Hl. stanica a po dokončení DD, linku iba presmerovali na Kuklovskú. Teda úlohou linky bolo a aj je priame spojenie K. Vsi s Kramármi, Slávičím údolím a Patrónkou, Slávičieho údolia s Kramármi a Slávičieho údolia a Kramárov s Hl. stanicou a aj po zmene trasy aj spojenie DD so spomenutými lokalitami.
Reply on: Andy #48080:
aj linka 97 je jedinou normalnou linkou s ktorou sa dostanes z petrzalky do slovnaftu a na dolne hony a pozri sa co s nou planuju spravit... (pre prirovnanie to je to iste ako keby si linku 32 ukoncil na riviere a ak chces ist na dlhe diely, tak si z nej prestup na nieco ine 🙂 )
Reply on: hroch #48081:
Ale zas ono to je niekedy prehľadnejšie keď je to všetko v jednom CP.
Reply on: 81-71 #48077:
A pripomínam že v celom meste bola Optimalizácia linkového vedenia v roku 2000, okrem Petržalky, kde ostali linky odvšadial všade, akurát zmenili označenie.
Toto je dokončenie optimalizácie. Zmeny v ostaných častiach mesta súvisia so zmenou liniek v Petržalke.
Reply on: 81-71 #48077:
zabudol si že linka 32 slúži aj pre obyvateľov Kramárov.
Keby sa niekto chcel z Dlhých dielov dostať na Karmáre musel by ísť 223 na Molecovu, odtiaľ elinou po Lafranconi, z Lafranconi busom na Patrónku, odtiaľ peším dostupom na zastávku Pri Suchom mlyne odtaľ trolejbusom na Kramáre.

32 nieje v žiadnom prípade odvšadial všade.

Zober si napríkald sídlisko v Petržke LÚKY 8 (podobný počet obyvateľov), budú tam 3 linky - 92, 98 a 99, prečo tam nieje len jediná linka 99, k hlavnej linke 95??

To prestupovanie pod na električky je v pohode, podľa mňa to aj predbehlo dobu, zrušenie 32, by bolo ako zrušenie napr. 67...

Ja by som zas vôbec nedával autobusy až pod Nový most súbežne s nosnou električkovou traťou.

Alebo Lamač, tam by som zrušil linku 30 a nechal by som len 63, 37 a 92 aby nechodili súbežne a odvšadial všade..
Reply on: Mopy #48063:
a vo viedni maju aj saliny D, J, O... mimochodom, vie mi niekto vysvetlit, ako k tomu pismenkovaniu vo viedni dosli?

Re #48074 inTony: to 77/177/277 mi pripada povedome. mam pocit, ze to tak uz bolo a potom sa to z nejakeho dovodu zrusilo. 79/179 tak isto. inac ale suhlasim, podla mna by to bolo prehladnejsie.
Reply on: 81-71 #48077:
Lenže pri linke 32 nejde o prestupy, ale o to, že je to jediná možnosť ako sa dostať medzi KV, Mlynskou Dolinou, Kramármi a hlavnou stanicou bez výletov cez centrum.
Reply on: TeBeCe #48026:
Staci vytvorit novu zalozku pre CP platne od 5.9. alebo to dat do zalozky novinky a zdoraznit, ze su platne od 5.9. Nevidim v tom problem.. A po 5.9.05 to presunut na patricne miesto.
Reply on: hoppusmark #48019:
joj ale vo viedni maju aj automaty s touch screenom, kde sa da platit platobnou kartou... podla mna by stacilo, keby sa na turistickych miestach dali listky kupit aj inde ako v automate. co tak napriklad v infocentre BKIS? ale to by tam musel niekto drepiet aj po siestej vecer a cez vikendy, ze...? zakladny argument nedasatolebojetozloziteanikdysatonerobiloacestujucibytonepochopiliavobecnechajtenaslebozrusimemhduplne zas plati.
Reply on: inTony #48069:


No pokial by mal fungovat petržalský systém (ktorý nabehne od 5.9.2005) na DD, tak by to malo vyzerat tak, že linky MHD by zvážali ludí ku kapacitnej električkovej doprave na Molecovu, maximálne pod Nový most alebo Patrónku. Totiž, bez prestupov sa tiež nedostaneš idealne z Petržalky kdekolvek. Tiež neexistuje priami spoj na Kramáre alebo napríklad do Vrakune z každého kúta Petržalky. Ba dokonca, v rámci Petržalky sa nedostanem všade priamo bez prestupov.

Uvedom si, že Petržalka je niekolko násobne vačšia, čo do počtu obyvatelov, to do rozlohy a tak je celkom pochopitelné, že ma viac busových radiál a vačšiu a hustejšiu siet MHD.

A neviem čo považuješ spojenie s "mestom", kedže Petržalka je súčastou obvodu Bratislava 5. Neviem, prečo by mali chodit linky z DD priamo tak daleko, ked mate kapacitnu električkovú dopravu a k tej vas čoskoro odvezie moderná trolejbusová doprava.
Reply on: AAA #48075:

Este som sa tym neviezol, tak nechcem robit predcasne zavery. Ale zodpovedne mozem vyhlasit, ze ten voz je na BA trate nevhodny. Malo naprav vzhladom k dlzke a vdaka konstrukcii to musi likvidovat obluky jedna radost.
Reply on: fobust #48072:
A čo čakáš od firmy, ktorá vyrába výťahy a eskalátory?
Reply on: AAA #48070:
Hey, tak by to bolo najlepšie ?

Jediná linka pri ktorej to ostalo je 191...

53 Trnavské mýto - Vajnory
153 Trnavské mýto - Čierna voda
253 Trnavské mýto - Chorvátsky Grob

79 Dolné hony - Lieskovec
179 Dolné hony - Štátne lesy

22 Na hraidkach - Nár. onkolog ústav
122 Vojenská nemocnica - Nár. onkolog. ústav

92 Dolnozemská - VW
192 Dostihová dráha - Vojenská nemocnica

57 Jurajov dvor - Žabí majer
157 Jurajov dvor - Stavivá

77 Slovnaft - Spaľovňa
177 Slovnaft - Spaľovňa (cez Vodostav)
277 Slovnaft - Povodie Dunaja

39 Súhvezdná - Slávičie údolie
139 Trnavské mýto - Slávičie údolie
Reply on: fobust #48072:

A to nehovorim o osovych tlakoch. To je likvidator trati, ten voz. ?
Reply on: TeBeCe #48054:

No, to musi riadne likvidovat obluky, kukni na tu masu, tie prevysy nad pevnymi podvozkami. ? Moja koncepcia ziadne previsy nema. Doslova! ? A je plne NP.
Inak keď rušili linky odvšadiaľ všade nezabudlo sa na L 78, ktorá je podľa mňa vzhľadom na situáciu v DPB po 5.9. luxusom?
Reply on: Mopy #48063:
A čo tak sa vrátiť k idei, ktorá bola pri vzniku oblastného číslovania (doplnková linka k inej linke sa od nej líšila pridaním čísla 100) teda by bola 92 a 192.
Reply on: 81-71 #48068:
z Dlhých dielov všade priamo... no haha, uvedom si že 33 sa chodí len v Karlovke a veľká väčšina prestupuje na električky, čo je v poriadku.

Vieš, ty ako to hovoríš, to je akoby si povedal, že Petržalčanom stačí linka 95 a 99, ostané nemusia byť. Petržalčania majú z takmer z každej ulice kde chodí MHD, priame spojenie s mestom, zatiaľ čo by keď odrátam 32, Dlhé diely nemajú a to sú sídlisko.

Linky odvšadial všade ako sú teraz v Petržalke sú blbosť, no ale linky 32 a 33 "fakt sú" odvšadial všade...
Reply on: inTony #48056:
No, ibaže aká to pohodlnost, že priame spojenie s Kramármi....... ? Tak Petržalčania musia prestupovat a pozrimeho, z Dlhých Dielov chcú ist všade priamo, no te vrchol!
Reply on: Andy #48066:
sak to je na vagooone este ? ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.