Viem co myslis, ale co takto to rozdelit na 92A a 92B?? Acko by bola do Wolfswagen a Bcko v sedle.. To iste by mohli navrhnut aj pri 80ke Acko - Matadorka a Bcko - Kopcany, inak si myslim, ze vtom bude zmetok keby dali dalsie cisla alebo nechali len jedno. Problem by to byt nemal, ved vo Viedni teiz nektore linky tak funguju tusim 171ka.. 74ka
Ten bus 92, v sedle mi bude pripomínať linky 22 a 49...
Kým v sedle premáva linka 49, v špičke chodí 22, a sú to dve linky, zatiaľ čo pri 92 to bude veľmi podobne a stačí tam jedno označenie...
Tak aby to malo nejkú logiku by mohli zlučiť linky 22 a 49, alebo tú 92 rozdeliť na 82 a 92..
Ad tram from Končar(Croatia): Celkom v pohode elina, neviem ako by to ale bolo so servisom+ náhr.diely Chorvátsko je predsa len trocha ďaleko(aj keď do tohoto sa fakt nevyznám tak sa vopred ospravedlňujem ? )
Mne sa celkom pozdáva česká Astra príp. Trio, a som zvedavý ako bude vyzerať tá nová tram pre Prahu.
Také niečo by nám podľa mňa úplne stačilo..
Aj keď taká ULF je oproti ostatným elinám neporovnateľne lepšia ? ?
Ja bývam na Meličkovej, chodievam kolo 7:00 a keďže si dávam dosť načas ? chodieval som 32, bo s 33 som to už nestíhal, občas však je zápcha aj na Molecke, tak zbehnúť peško je najistejšie ? keď bežím som tam tak rýchlo jak bus.. A hore som sa už tiež naučil chodiť peškom, po škole už fakt nemám chuť sa tlačiť.. ?
Nejak to vyriešia ale 32 nemôžu zrušiť, poskytuje dôležité spojenia obyvateľov Dlhých dielov a Kramárov s nemocnicami na Kramároch, s Mlynskou dolinou, Slávičím údolím, s uzlom na Patrónke a Hlavnej stanice. Pamätám si ako nepremávala cez víkendy ešte ako 44, a tá linka fakt chýbala.
no, ja byvam kusok pri policajtoch, tak nie je problem zbehnut dolu. trocha blbo sa ide zo segnerky hore, ale aspon clovek co nezlenivie ;o) ale rano (cca 7,45) nemam problem dostat sa do busu. hmmm,ale zato okolo 16.h a 18.h smerom hore…!!! parada! lepsie ako vo filmoch o unosoch dopravnych prostriedkov (ludia natlaceni v nekomfortnych podmienkach :o) )
V Petržalke by tiež mali jazdit troliky, takže ta vozovna sa bude budovat asi tak, aby tam v buducnosti troliky mohli byt ?
Mimochodom, nevie niekto bližšie info o vozovni Dúbravčice? Tá vozovna by určite zjednodušila vypravenost električiek v západnej časti Bratislavy ?
no, robi sice na useku ekonomickeho managementu kolajovej dopravy, ale su ruka v ruke z dopravnym podnikom a proste to niekde citali a boli zvedavi, ze ako to tu bude. nakolko csto chodi do BA, tak ho to proste zaujalo aj trocha viac. co ale konkretne ich zaujalo, to neviem. ?
inak osobne si myslím, že by bola velka škoda aby dalej jazdili smradobusy na DD, ked sa tam ide už robit ekologická trolikova trat. Ved napokon, nech aj obyvatelia na Molecovej prestupuju na eliny, šak aj Petržalčania budu musiet prestupovat ? nemusime mat linky od všadial všade ?
Ešte k tej vozovni..Citelisy z dlháčov to majú bližšie na Hroboňovú, Janíkov Dvor by som nechal len pre autobusy a električky. ...A teda hlavne ho treba najprv postaviť. Dúfam ale že keď sa začne stavať na mieste dnešnej vozovne v Petrž. tak ju nezrušia bez náhrady ?