Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 81-71 #48096:
A spojenie DD - Kramáre, Slávičie údolie - Kramáre, Hl. stanica, sú od macochy?
Reply on: inTony #48090:
To som nevedel. Lenže napr. pri linke 92/192 by to mohlo vyvolať chaos. Predstav si že stojíš na zastávke a príde ti 192. Teraz chceš zistiť, kam ide, tak pozrieš cestovné poriadky a nikde 192 nevidíš. A možno keby si ju videl, tak by si ju začal používať, ale takto sa o nej dlho nemusíš dozvedieť.
Reply on: inTony #48083:
Ten príklad sso sídliskom Lúky 8 je síce pekný, aj by tam stačil jeden bus, ktorý by zvážal ludí na nosný sytém (malo byt metro, nakoniec bude obyčajná električka), spomínam to preto, lebo 95-ka ma dočasne nahrádzat chýbajúci kolajový nosný sytém na uzemi Petržalky, mal by približne kopirovat trasu buduceho nosneho sytemu. A teraz davaj pozor: NIKDY ale prosím Ta NIKDY nezrovnávaj AUTOBUS aj ked možno v slušnom intervale s KAPACITNOU KOLAJOVOU DOPRAVOU! Tú 95-ku nemožeš brat čisto ako "nosnu linku" v dnešnej dobe, ked nie je nič vybudovane.

No a čo sa Kramarov týka, nevidím najmenší problém ist s električkou cez tunel a na Hodžovom námestí prestúpit na trolejbus. Len to by sa muselo prestupovat...

A na Hl. stanicu tiež chodí električka č.1, len to by sa muselo prestupovat...

Jediné čo mu ešte rozumiem, a čo som písal v predošlom príspevku je spojenie s Patrónkou.
Reply on: inTony #48088:
je to uplne to iste... na dlhace od riviery treba kapacitu, bude tam jedna husto premavajuca linka... dalej do mlynskej doliny uz az tak velku prepravnu kapacitu netreba, tak to zriesi zvysok z tej 32ky ktory bude chodit relativne riedko... 2 linky v subehu nebudu... presne toto spravili s 97ckou v sucasnom navrhu...
Reply on: inTony #48092:
To sa interne povráva 😃
Reply on: AAA #48091:
ja viem, len robím porovnanie pre 81-71
Reply on: Andy #48089:
odkiaľ si vzal že linka 214?
Reply on: inTony #48082:
Lenže keď zrušíš 30, reálny interval v úseku Vrančovičova - Nový most sa ti
1. zdvojnásobí interval
2. kapacitne 37 s intervalom 12/20/15 cez špičku stačiť nebude a tak budeš musieť zhustiť na 37 interval, a tá bude v takom prípade v úseku Záh. Bystrica - Vrančovičova málo vyťažená + musíš vyriešiť zachádzanie na Segnáre, čo sa síce dá 37, ale na úkor jazdnej doby.
Reply on: Andy #48084:
mohlo by to byť na jednom cestovnom poriadku. Predtým to na linke 79 tak bolo, bol tam ozančený určený spoj do Štátnych lesov ako 279 a bolo to na jednom cestovnom poriadku.
Reply on: si #48085:
Veď také niečo som pred chvíľou navrhol, že by sa zrušila 32 a 29 by išla po trase Devín - Riviéra - Mlynská Dolina - Kramáre - Stanica. A keďže majú tie duobusy (vraj linka 214) jazdiť až pod Most, tak by sa dalo prestúpiť pri Botanickej záhrade. No mimo špičky nemajú jazdiť, takže by bolo treba nejako vyriešiť prestup Riviéra - Molecova, napríklad že by 29 urobila kolečko okolo tej križovatky pri Molecovej.. 🙂
Reply on: si #48085:
nieje to to isté
Reply on: AAA #48070:
A to iste aj s L80. Na Kopcany L80 a k Matadorke L180, a nie ako tu niekto spominal pridavne pismena A, B.
Reply on: 81-71 #48077:
No toto nie je práve šťastné porovnanie. Najprv pôvodná trasa 44, neskoršej 32: Borská, Karloveská, Mlynská dolina, Kramáre, Hl. stanica a po dokončení DD, linku iba presmerovali na Kuklovskú. Teda úlohou linky bolo a aj je priame spojenie K. Vsi s Kramármi, Slávičím údolím a Patrónkou, Slávičieho údolia s Kramármi a Slávičieho údolia a Kramárov s Hl. stanicou a aj po zmene trasy aj spojenie DD so spomenutými lokalitami.
Reply on: Andy #48080:
aj linka 97 je jedinou normalnou linkou s ktorou sa dostanes z petrzalky do slovnaftu a na dolne hony a pozri sa co s nou planuju spravit... (pre prirovnanie to je to iste ako keby si linku 32 ukoncil na riviere a ak chces ist na dlhe diely, tak si z nej prestup na nieco ine 🙂 )
Reply on: hroch #48081:
Ale zas ono to je niekedy prehľadnejšie keď je to všetko v jednom CP.
Reply on: 81-71 #48077:
A pripomínam že v celom meste bola Optimalizácia linkového vedenia v roku 2000, okrem Petržalky, kde ostali linky odvšadial všade, akurát zmenili označenie.
Toto je dokončenie optimalizácie. Zmeny v ostaných častiach mesta súvisia so zmenou liniek v Petržalke.
Reply on: 81-71 #48077:
zabudol si že linka 32 slúži aj pre obyvateľov Kramárov.
Keby sa niekto chcel z Dlhých dielov dostať na Karmáre musel by ísť 223 na Molecovu, odtiaľ elinou po Lafranconi, z Lafranconi busom na Patrónku, odtiaľ peším dostupom na zastávku Pri Suchom mlyne odtaľ trolejbusom na Kramáre.

32 nieje v žiadnom prípade odvšadial všade.

Zober si napríkald sídlisko v Petržke LÚKY 8 (podobný počet obyvateľov), budú tam 3 linky - 92, 98 a 99, prečo tam nieje len jediná linka 99, k hlavnej linke 95??

To prestupovanie pod na električky je v pohode, podľa mňa to aj predbehlo dobu, zrušenie 32, by bolo ako zrušenie napr. 67...

Ja by som zas vôbec nedával autobusy až pod Nový most súbežne s nosnou električkovou traťou.

Alebo Lamač, tam by som zrušil linku 30 a nechal by som len 63, 37 a 92 aby nechodili súbežne a odvšadial všade..
Reply on: Mopy #48063:
a vo viedni maju aj saliny D, J, O... mimochodom, vie mi niekto vysvetlit, ako k tomu pismenkovaniu vo viedni dosli?

Re #48074 inTony: to 77/177/277 mi pripada povedome. mam pocit, ze to tak uz bolo a potom sa to z nejakeho dovodu zrusilo. 79/179 tak isto. inac ale suhlasim, podla mna by to bolo prehladnejsie.
Reply on: 81-71 #48077:
Lenže pri linke 32 nejde o prestupy, ale o to, že je to jediná možnosť ako sa dostať medzi KV, Mlynskou Dolinou, Kramármi a hlavnou stanicou bez výletov cez centrum.
Reply on: TeBeCe #48026:
Staci vytvorit novu zalozku pre CP platne od 5.9. alebo to dat do zalozky novinky a zdoraznit, ze su platne od 5.9. Nevidim v tom problem.. A po 5.9.05 to presunut na patricne miesto.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.