Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: hroch #48173:
Chcel povadať asi toto: DPB dotuje po decentralizácií magistrát, štát dáva až 0,-Sk. V Horskom Parku bývajú cezpoľný, teda v BA neplatia dane. Prečo by ich teda BA mala dotovať?
Reakcia na: AAA #48213:
Je to blbosť aby išla súbežne s električkami. Keď môžu chodiť na trolejbusové Kramáre aj busy 22, 32, 49, tak na trolejbusové DD môže chodiť bus 32.
Reakcia na: Andy #48141:
A zavedenie starej trasy Borská - Hlavná stanica? Po 1.1.2006 by tak ostala možnosť bezprestupového cestovania z KV na Hl.st. Alebo skrátiť 32 Molecova - Hl.st..
Reakcia na: AAA #48209:
ale hej ? Kombinácia liniek 5+13 bude rýchlejšia ako samotná linka 1. Ide cez celé mesto, oblúkom na Hlavnú stanicu.
Súčasne to trvá linkou 1 z Dúbravky 40 min., z Karlovky 30 min.
Reakcia na: hoppusmark #48139:
Ono aspoň pri 49 a 149 to bolo riešené 1 CSP, pričom pri vybraných odchodch bolo v poznámke, ide ako L 149 na Ďumbiersku.
Reakcia na: Andy #48111:
Lenže Devín stratí priame spojenie s centrom.
Reakcia na: inTony #48105:
Dúfam, že to super nemyslíš vážne.
Reakcia na: 81-71 #48103:
Ja na DD nebývam, takže tvoje úvahy sa ma v zásade osobne nedotknú. Len si uvedom, že tým rozkúskovaním by si
1.zrušil priame spojenie DD s Kramármi a z Patrónky žiadna poriadna linka na Kramáre nechodí,
2. zrušil spojenie Mlynskej doliny, t.j. niekoľkých fakult STU a UK s hl. stanicou a Kramármi.
A keď už rušiť a krátiť prečo nehovoríš napr. o 78, ktorá premáva po novom z Muchovho nám. cez celé mesto do Vrakune?
Reakcia na: inTony #48206:
nuz, ej bistu mala by veru byt rychlejsia...auvsak uvidime v realy ci to pujde jak ma ? a potom mi bude celkom chybat to, ze ked dojdem do BA, ze idem rovno cez piekne centrum miesta naseho hlavneho ? auuusak, pan redaktor, takto otazka nestoji, lebo nemozme mat vsetko - aj rychlost, aj komfort, aj ine ?
Reakcia na: MARTON #48200:

Ďalšie + za 32.

Napriek tomu že 1 majú zrušiť, kombinácia 5+13 bude rýchlejšia ako súčasná 1.
Reakcia na: Mike #48199:
a čo by chodilo na Žatevnú, žeby si tam presmeroval 34? ?
Reakcia na: BigMac #48202:

Sori,
zle napisane. Bolo to myslene o interval na danom smere. Elina 11 uz na Americkom namesti stiha 3 z hlavnej, 14 pri steine zdvojuje elinu 8. Naco ? Ludia na racku a trnavskom aj tam vsetci nastupia do prvej, co pride. Postav sa pred tesco a uvidis, kolko 6 odchadza o niekolko minut skor...
Aj system pravidelnych intervalov na radialach je dobra myslienka, ale ako som povedal, problem je v ludoch. Nechcem obvinovat vsetkych vodicov, ale malokto dodrzi grafikon po celej trase. Vysvetlis mi preco sofer, ktory pride v strede trasy na zastavku o 4 minuty skor stlaci signal na ukoncenie nastupovania hned potom ako otvori dvere? A drzi ho pol minutu? Mhd nie je taxi sluzba, nejde o to dostat sa niekam co najrychlejsie, ale aby ta siet nejako logicky a za rozumnu cenu fungovala...
Reakcia na: Mike #48199:
so - ne je ti 84 na nic a ide prakticky v trase 99.
Re #48197 hoppusmark: ja som netvrdil, ze neplatia. Ale ti ostatni cestujuci platia, odvadzaju dane a volia v Petrzalke (Bratislave).
Re #48196 d3k0: je tam navyse 99.
Majo18: otazka 1ks. Kde si prisiel k tym bludom o predbiehani grafikonu elektrickami o interval? Ked je jazdna doba ZST N.Mesto - Kamenne nam. 19min a interval 15min, ako to ten vodic stihne? Bludy pises fesacik, bludy. A este mi povedz, podla coho si prisiel na to, ze voz ktory mal ist x:17 bol ten, co isiel x:02. Prisnilo sa Ti?
Reakcia na: Mike #48199:
Hmm a co prestup z 95 smerom na Hlavnu stanicu? Zeby az na Farskeho? 🙂 Keby bol terminal na krizovatke Rusovskej a Jantarovej... 🙂
Keby 32 nechodila na Hlavnu tak ako sa studenti z Druzby a okolitych intrakov s xKg batozinou maju dostat na vlak??? jedine elinou 1 co chodi cez cele mesto aj tu maju zrusit
Reakcia na: d3k0 #48196:
Opačne: zrušiť 83, polovičný interval na 34 a 84, obidve premávať po - ne.
sorry že takmer rovnaký príspevok 2 krát ale som najprv myslel že ten predchádzajúci sa mi vymazal ?
juro: práveže študenti sú platiaci zákazníci!!! Jediný rozdiel je v tom že im to platia rodičia..Ale platia..
Študenti síce majú zľavu, bez nej by to ale neuplatili. Tiež treba povedať, že väčšina nemá auto, preto využívajú MHD často...
A nevadí im prestupovanie ?
Tiež som študent....

Čo sa týka dôchodcov tak tí by mali mať v špičke drahšie cestovné, aby zbytočne neplnili autobusy..
Môj návrh je taký, že dôchodcovia NAD 70 rokov(ktorí to majú normálne zadarmo), by v špičke platili 50% cestovné,
dôchodcovia DO 70 rokov(ktorí majú normálne 50% cestovné), by platili v špičke plnú sumu...

Podobný systém tuším funguje v Londýne..

Jasné že dôchodcov netreba úplne odpísať ale predsa len ľudia v produktívnom veku tú mhd môžu aj zaplatiť ?
Reakcia na: juro #48193:
A este jedna poznamka - ak chces rusit 84, ako potom zabezpecis potrebnu kapacitu z Jungmannovej a Halovej, kedze 81 uz nebude premavat? Zeby si zlepsil interval 83? A zaroven aj interval 34 (kedze su v preklade)? A kde potom naberies tie zdanlivo usetrene vozokm na posilnovanie dopravy do Dubravky? Treba to vnimat aj v sirsich suvislostiach...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement