Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Električka a vlak by sa podľa mňa mali integrovať, prestupnými stanicami. Nie tak aby viedli súbežne a boli vlastne konkurenciou. Napr. predĺženie električkoej trate po Dúbravčice, pokračovaním do Volkswagenu. Prestup by bol v žel. zastávke Dúbravčice. Ďalej predĺženie električky po ŽST Vajnory, kde by bol ďalší prestup. VVybudovanie električky pod zemou popod Dunajskú a Mlynské nivy, ďalšia prestup. st. ASMN, cez Slovnaft na dolné hony kde by bola ďalšie prestupná stanica medz vlakom a električkou. Hybridný rozchod by mohol viesť na letisko. Samozrejme by sa počítalo s električkou do Petržky, ale v Janíkovom dvore až po železnicu, kde by bola ďalšia prestupná stanica medzi vlakom a električkou. Zároveň by nebol vybudovaný centrálny mestský okruh nosného systému, pretože na Hlavnú stanicu by stačila terašia trať a autobusy. A východnú trasu cez Nivy kopíruje vlak. Ďôležitou stanicou by sa stala Filiálka a už teraz tam chodia električky a aj autobusy resp. trolejbusy. Ďalšia prestupná stanica medzi električkou a vlekom by mohla byť pri OD Slimák. CMO by sa nemusel stavť a mesto by ušetrilo.
Reakcia na: Martin Fundárek #46395:
V už spomínanom materiále http://www.reming.sk/aktuality/pk_boj_s_mlynmi.pdf sú schematicky znázornené navrhované trate, je tam aj prepojenie Filiálka - Slovany - Hlavná stanica a Filiálka - Slovany - Nové mesto. Bohužiaľ iba na schematickej mape, konkrétne trasovanie sa neuvádza.
Reakcia na: Martin Fundárek #46394:
Ja len nechápem načo tam bude želez. medzi filiálkou a Petržkou cez Nivy. Pokiaľ viem súbežne sa v ďalekej budúcnosti ? plánaju pozemná električková trať popod Karadžičovu a Filiálku s napojením na existujúcu trať. (Časť centrálneho ohruhu nosného systému) Už teraz chodí električka prakticky Slimáka súbežne so vlakovou traťou..
Reakcia na: Andy #46393:
Pripúšťam, že to bude rýchlejšie z Rače alebo Vajnor. Ale ako sa do toho tunela dostane z hlavnej? Tej totiž prepojenie s filiálkou chýba.
Reakcia na: tomas1 #46376:
Mám skôr pocit, že železnice si postavili hlavu a tvária sa, že za 12 miliárd obnovia to, čo pred tridsiatimi rokmi rozbili. Myslím si však, že nejde o reálny plán, skôr o zahmlievací manéver s cieľom udržať si filiálku. Inak by asi železnice poriadne kričali, keď sa nedávno predávali pozemky pod bývalou ŽST Nivy.
Reakcia na: Martin Fundárek #46392:
Keď pôjde vlak cez tunel, tak to bude rýchlejšie ako teraz cez ÚNS a PRístavný Most
Reakcia na: mrcheef #46378:
Ako sa týmito piatimi stavbami skráti spojenie medzi hl.st. a Petržalkou?
Reakcia na: tomas1 #46384:
Niečo na túto tému sa dá nájsť na stránke

http://www.reming.sk/aktuality/pk_boj_s_mlynmi.pdf
Dnes nepremávala 191. DPB má zvláštnu predstavu o priaznivých poveternostných podmienkach.
Reakcia na: Ámos Keynes #46374:
Ja ani nenapadam ten projekt ako tu postupnost. Myslim si, ze bvy bolo vhodnejsie postavit najprv lacnejsiu variantu (BB-Ruzomberok) a povenovat sa aj inym ROZVOJOVYM dopravnym stavbam (kolko obchvatov chyba, ako vyzeraju napr. cesty v Bratislave) a potom vybudovat usek Zilina - Ruzomberok. Viem velmi dobre, ze situacia tam je priserna, ale velka cast tej dopravy by mohla ist cvez BB - jednoducho rychlejsie, lacnejsie, efektivnejsie. Nejde mi o to co, ale kedy - postupnost.
No a v neposlednom rade si tiez mesto urci, ako casto a kedy maju elektricky premavat. U vlaku by bolo mesto zavisle od zeleznic a v konecnom dosledku by to bolo asi prospesnejsie pre kraj ako pre Bratislavcanov.
A este som zabudol, ze na zeleznici moze byt len par zastavok a naproti tomu elina moze mat vela zastavok tak preto asi aj preferuje elektricku.
No ale predsa mesto sa netaji tym ze elektricka po moste ma byt iba docasne riesenie a perspektivne by chcelo dat elinu pod zem a most chcu vratit autam,ale az ked budu mat peniaze. No mesto nechce preto obchvat, lebo takmer identickou trasou chce viest elektricku.
Reakcia na: tomas1 #46384:
No podla mna mestu ide najma o cas, stavba elektrickovej trate do Peetrzky ju urcite casovo menej narocna ako podkopanie Dunaja, resp podkopanie aj casti mesta medzi riekou a Filialkou...
A okrem toho, volby uz nie su tak daleko, a kazdy sa chce prezentovat svojou pracou, teda mesto, kraj a zeleznice 🙂
Reakcia na: mrcheef #46378:
To som vsetko precital. Chcel by som z toho napr. vediet, preco chce mesto stavat elektricku, ked ju moze mat zadarmo. Aj na kraji nad tym krutia hlavou. A teda, ze preco je ten projekt s obchvatom pre mesto nepripustny (podotazka: preco to nazyvaju obchvat, ked to ide durch cez petrzalku?). ?
BTW zarazilo ma, ze na strankach MDPT SR a ZSR som o tom nenasiel ani zmienku.
Reakcia na: Ámos Keynes #46380:
"Ja som si zle pozrela tú mapu mal som pocit, že ide až na Prievozskú." - dobrá veta.
Ámos Keynes: dik za opravu, no som zvedavy ako to teda bude vyzerat
Reakcia na: Ámos Keynes #46380:
Sorry, to mal byť dispečer.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.