Ja ani nenapadam ten projekt ako tu postupnost. Myslim si, ze bvy bolo vhodnejsie postavit najprv lacnejsiu variantu (BB-Ruzomberok) a povenovat sa aj inym ROZVOJOVYM dopravnym stavbam (kolko obchvatov chyba, ako vyzeraju napr. cesty v Bratislave) a potom vybudovat usek Zilina - Ruzomberok. Viem velmi dobre, ze situacia tam je priserna, ale velka cast tej dopravy by mohla ist cvez BB - jednoducho rychlejsie, lacnejsie, efektivnejsie. Nejde mi o to co, ale kedy - postupnost.
No a v neposlednom rade si tiez mesto urci, ako casto a kedy maju elektricky premavat. U vlaku by bolo mesto zavisle od zeleznic a v konecnom dosledku by to bolo asi prospesnejsie pre kraj ako pre Bratislavcanov.
No ale predsa mesto sa netaji tym ze elektricka po moste ma byt iba docasne riesenie a perspektivne by chcelo dat elinu pod zem a most chcu vratit autam,ale az ked budu mat peniaze. No mesto nechce preto obchvat, lebo takmer identickou trasou chce viest elektricku.
No podla mna mestu ide najma o cas, stavba elektrickovej trate do Peetrzky ju urcite casovo menej narocna ako podkopanie Dunaja, resp podkopanie aj casti mesta medzi riekou a Filialkou...
A okrem toho, volby uz nie su tak daleko, a kazdy sa chce prezentovat svojou pracou, teda mesto, kraj a zeleznice
To som vsetko precital. Chcel by som z toho napr. vediet, preco chce mesto stavat elektricku, ked ju moze mat zadarmo. Aj na kraji nad tym krutia hlavou. A teda, ze preco je ten projekt s obchvatom pre mesto nepripustny (podotazka: preco to nazyvaju obchvat, ked to ide durch cez petrzalku?). ?
BTW zarazilo ma, ze na strankach MDPT SR a ZSR som o tom nenasiel ani zmienku.
Aha nemá, sorry. Ja som si zle pozrela tú mapu mal som pocit, že ide až na Prievozskú. O.K. moja chyba, takže prestup na hrane v smere DH - Petržalka neexistuje. Avšak otvára sa možnosť ísť 67 alebo 87 na Astronomickú, odtiaľ elinou na Záhradnícku a odtiaľ 68 do Petržalky. Sú to však dva prestupy.
enge2: Spustiť by sa to malo ráno o 5.00 5. septembra spolu so spojazdnením mostu Košická. Do niekoľkých týždňou od schválenia má byť spracovaná konečná verzia po rokovaniach s MČ.
Tomas1: Ten trend mam doma.Co bysi z toho chcel vediet? Celkovo ma projekt 5 casti v celkovej hodnote 14,124 miliardy:
1. Hlavna stanica-Nove Mesto 2.kolaj v hodnote 700 milionov
2. Trat na letisko,kt by vytvorila priame spojenie medzi nasim a Viedenskym letiskom za 1 200 milionov
3. Elektrifikacia trate Devinska Nova Ves-Marchegg za 84 milionov
4. Petrzalka-Kittsee 2.kolaj za 700 milionov
5. Podzemna trat Predmestie-Filialka-Petrzalka za 12 miliard a ma byt hotova o 8 rokov. Ma sluzit aj pre mestske vlaky,ktore maju vytvorit integrovanu dopravu az na uzemie Pezinka ci Senca. V tuneli ma byt okrem Filialky aj zastavka na Mlynskych Nivach ci Auparku. Spojenie Hlavna stanica-Petrzalka sa skrati na 10 minut. Ten obchvat v Petrzalke cez Janikov dvor nechce mesto ani pocut a vyslo by to o 3 miliardy viac.
babou: ak som spravne pochopil vsetkemu co sa popisalo malo by do platnosti vstupit to linkove vedenie, ktore zobrali na vedomie poslanci a v septembri by sa malo aj rokovat s MC. v septembri by sa to malo aj vyhodnotit. ak je to inak tak ma niekto opravte.
Po nejakych rokoch je to zase aktualne. ZSR podalo projekt na strukt. fondy EU na vystavbu tunela predmestie-filialka-petrzalka + prestupna stanica filialka a nejakych dalsich veci za 14mld sk. Cele je to popisane v najnovsom TRENDE. Na nete som k tomu nenasiel nic, tak prosim kto viete o more info...
Zaujimave je, ze magisrat si zas raz postavil hlavu a chce si postavit elektricku sam aj ked jedna alternativa projektu ZSR pocita s hubridnou tratou tratou po trase petrzalskej elektrickodrahy.
Bol som dlhsi cas mimo SK tak sorrry, ked to tu uz bolo.
dnes je 16.7. - Až keď bude jasné ako to vlastne mieni DPB do 5.9. defintívne urobiť, zrejme nemáme o čom dikskutovať. Alebo máte nejaké čiastkové návrhy a k nim zodpovedajúce diskusie? Zmení sa niečo alebo nie?
No tie nájazdy by boli komplikované ale nie nereálne. Lávky pre peších by sa vyriešili buď na moste pre vlaky alebo by bol náhradou most Košická. Na spodnej časti by boli len dva pruhy a to buď každý opačným smerom alebo oba jedným smerom a to by sa využívalo v špičke. Ráno smer Bajkalská, poobede smer Petržalka
Re #46363 Sommelier: Postavené by to malo byť pri optimistickom variante 2010 pri pesimistickom 2013. BB - Ružomberok by síce bol lacnejší, no nezaujímavý pre väčšinu dopravcov na ceste do Čiech či Polska. Okrem iného tento variant ráta s dobudovaním rýchlostnej cesty medzi Zvolenom a Nitrou V každom prípade najlepšie by bolo, keby boli postavené oba varianty. Donovaly sú v zime väčšne ucpaté a išiel si už niekedy ne trase Martin - Žilina?
Re #46368 gregie: Napíš na DPB sťažnosť popíš čo sa stalo a že máš aj svedkov... Pošli aj kópie lístkov, ktoré si mal cvaknuté.
Keď som tam bol ja, tak tam nadávali na nejakých puberťákov, čo sa tam v ten deň ráno vyvážali na X43 a nejak tam vyvádzali či čo... Potom prešli k tomu ako mládež užíva drogy z nudy a podobne...
13.7. som sa bol v X43 previezť a počúval som debatu ? Babky a ostatní, sa sťažovali že idú všetko rušiť až sa dostali k linkovemú vedeniu busov v Petržke a elín.. Šofér bol už z toho nervózny, (z tej nechápavosti niektorých...) a začal ale vysvetlovať ako to bude v skutočnosti, niektorí potom dokonca pochopili ? A potom sme vyštartovali na Kamzík a Železnú... ? inak bolo tam spolu so mnou v priemere 15 ľudí.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
mrcheef