Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Andy #46393:
Pripúšťam, že to bude rýchlejšie z Rače alebo Vajnor. Ale ako sa do toho tunela dostane z hlavnej? Tej totiž prepojenie s filiálkou chýba.
Reakcia na: tomas1 #46376:
Mám skôr pocit, že železnice si postavili hlavu a tvária sa, že za 12 miliárd obnovia to, čo pred tridsiatimi rokmi rozbili. Myslím si však, že nejde o reálny plán, skôr o zahmlievací manéver s cieľom udržať si filiálku. Inak by asi železnice poriadne kričali, keď sa nedávno predávali pozemky pod bývalou ŽST Nivy.
Reakcia na: Martin Fundárek #46392:
Keď pôjde vlak cez tunel, tak to bude rýchlejšie ako teraz cez ÚNS a PRístavný Most
Reakcia na: mrcheef #46378:
Ako sa týmito piatimi stavbami skráti spojenie medzi hl.st. a Petržalkou?
Reakcia na: tomas1 #46384:
Niečo na túto tému sa dá nájsť na stránke

http://www.reming.sk/aktuality/pk_boj_s_mlynmi.pdf
Dnes nepremávala 191. DPB má zvláštnu predstavu o priaznivých poveternostných podmienkach.
Reakcia na: Ámos Keynes #46374:
Ja ani nenapadam ten projekt ako tu postupnost. Myslim si, ze bvy bolo vhodnejsie postavit najprv lacnejsiu variantu (BB-Ruzomberok) a povenovat sa aj inym ROZVOJOVYM dopravnym stavbam (kolko obchvatov chyba, ako vyzeraju napr. cesty v Bratislave) a potom vybudovat usek Zilina - Ruzomberok. Viem velmi dobre, ze situacia tam je priserna, ale velka cast tej dopravy by mohla ist cvez BB - jednoducho rychlejsie, lacnejsie, efektivnejsie. Nejde mi o to co, ale kedy - postupnost.
No a v neposlednom rade si tiez mesto urci, ako casto a kedy maju elektricky premavat. U vlaku by bolo mesto zavisle od zeleznic a v konecnom dosledku by to bolo asi prospesnejsie pre kraj ako pre Bratislavcanov.
A este som zabudol, ze na zeleznici moze byt len par zastavok a naproti tomu elina moze mat vela zastavok tak preto asi aj preferuje elektricku.
No ale predsa mesto sa netaji tym ze elektricka po moste ma byt iba docasne riesenie a perspektivne by chcelo dat elinu pod zem a most chcu vratit autam,ale az ked budu mat peniaze. No mesto nechce preto obchvat, lebo takmer identickou trasou chce viest elektricku.
Reakcia na: tomas1 #46384:
No podla mna mestu ide najma o cas, stavba elektrickovej trate do Peetrzky ju urcite casovo menej narocna ako podkopanie Dunaja, resp podkopanie aj casti mesta medzi riekou a Filialkou...
A okrem toho, volby uz nie su tak daleko, a kazdy sa chce prezentovat svojou pracou, teda mesto, kraj a zeleznice 🙂
Reakcia na: mrcheef #46378:
To som vsetko precital. Chcel by som z toho napr. vediet, preco chce mesto stavat elektricku, ked ju moze mat zadarmo. Aj na kraji nad tym krutia hlavou. A teda, ze preco je ten projekt s obchvatom pre mesto nepripustny (podotazka: preco to nazyvaju obchvat, ked to ide durch cez petrzalku?). ?
BTW zarazilo ma, ze na strankach MDPT SR a ZSR som o tom nenasiel ani zmienku.
Reakcia na: Ámos Keynes #46380:
"Ja som si zle pozrela tú mapu mal som pocit, že ide až na Prievozskú." - dobrá veta.
Ámos Keynes: dik za opravu, no som zvedavy ako to teda bude vyzerat
Reakcia na: Ámos Keynes #46380:
Sorry, to mal byť dispečer.
Reakcia na: Martin #38235:
Aha nemá, sorry. Ja som si zle pozrela tú mapu mal som pocit, že ide až na Prievozskú. O.K. moja chyba, takže prestup na hrane v smere DH - Petržalka neexistuje. Avšak otvára sa možnosť ísť 67 alebo 87 na Astronomickú, odtiaľ elinou na Záhradnícku a odtiaľ 68 do Petržalky. Sú to však dva prestupy.
enge2: Spustiť by sa to malo ráno o 5.00 5. septembra spolu so spojazdnením mostu Košická. Do niekoľkých týždňou od schválenia má byť spracovaná konečná verzia po rokovaniach s MČ.
Tomas1: Ten trend mam doma.Co bysi z toho chcel vediet? Celkovo ma projekt 5 casti v celkovej hodnote 14,124 miliardy:
1. Hlavna stanica-Nove Mesto 2.kolaj v hodnote 700 milionov
2. Trat na letisko,kt by vytvorila priame spojenie medzi nasim a Viedenskym letiskom za 1 200 milionov
3. Elektrifikacia trate Devinska Nova Ves-Marchegg za 84 milionov
4. Petrzalka-Kittsee 2.kolaj za 700 milionov
5. Podzemna trat Predmestie-Filialka-Petrzalka za 12 miliard a ma byt hotova o 8 rokov. Ma sluzit aj pre mestske vlaky,ktore maju vytvorit integrovanu dopravu az na uzemie Pezinka ci Senca. V tuneli ma byt okrem Filialky aj zastavka na Mlynskych Nivach ci Auparku. Spojenie Hlavna stanica-Petrzalka sa skrati na 10 minut. Ten obchvat v Petrzalke cez Janikov dvor nechce mesto ani pocut a vyslo by to o 3 miliardy viac.
babou: ak som spravne pochopil vsetkemu co sa popisalo malo by do platnosti vstupit to linkove vedenie, ktore zobrali na vedomie poslanci a v septembri by sa malo aj rokovat s MC. v septembri by sa to malo aj vyhodnotit. ak je to inak tak ma niekto opravte.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.