A este nieco ked som sa uz tak rozbehol. Ked uz nadavate na sorky ja sa asi k tomu nepridam lebo podvozok napravy,motor a aj niektore rucne prevodovky su prakticky primo od Iveco a oni su v tom velmy dobry myslim stredne nakl. auta su jedny z najlepsich. Tiez volba autom prevodovky a retardera od Voith je myslim to najlepsie co existuje. Nemusim hovorit ze ked tej sorke niekto nalozi(s aut. prevodovk.) opali aj slabsie auto. Jedine co sa mi na tom buse nelubi su dvere tusim z granusu a tie su dost pomale a poruchove a tym nevhodne pre vnutromesku dopravu. Ale sorka robi aj vacsie kasne takze mozno nebude taky zly krok od dpb. Osobne by som ale urobil to ze by som sa nespoliehal na jedineho vyrobcu ale by som kupil aj plynove novoplany aj ked maju muchy konstrukcia je to perspektivne len neviem ci novoplan ako firma este existuje.
Inak vcera som isiel vo velmy slusnej B732plynakovej 3635 bolo vidiet ze sa staraju onu dobre urcite nechodi z rucky do rucky. Jedine co mi vadi na karosach ze sa nenajde nikto kto by odstranil skripanie a piskanie bezpecnostnych zapadiek dveri pritom to nestoji absolutne nic len cas. Staci uvolnit dve matice drziace vzduchovy piest zapadky mierne ho dvyhnut a znova matice utiahnut.Tym sa docieli ze spodna poloha piestu tlaci na zapadku aj v klude a ta po cca posune o0.5-1mm klesne pod uchyt dveri a tym sa ho nedotyka a tym neskripe a bezpecnost dveri nie je ohrozena.
Inak vcera som isiel vo velmy slusnej B732plynakovej 3635 bolo vidiet ze sa staraju onu dobre urcite nechodi z rucky do rucky. Jedine co mi vadi na karosach ze sa nenajde nikto kto by odstranil skripanie a piskanie bezpecnostnych zapadiek dveri pritom to nestoji absolutne nic len cas. Staci uvolnit dve matice drziace vzduchovy piest zapadky mierne ho dvyhnut a znova matice utiahnut.Tym sa docieli ze spodna poloha piestu tlaci na zapadku aj v klude a ta po cca posune o0.5-1mm klesne pod uchyt dveri a tym sa ho nedotyka a tym neskripe a bezpecnost dveri nie je ohrozena.
trepko
Beus: este k tym rabam. Jeden prevod je v rozvodovke 1,632 a druhy je v nabojoch 3,46 cize spolu je prevod 5,65. To znamena, ze aj so zaradenou patkou, ktora ma prevod 1,0 si musel strasne vytacat motor aby si z toho dostal aku taku rychlost a to strasne liezlo do spotreby. Zevraj sa to vola Raba A 018.37