Pripada mi divne, ze sa tu X-krat pise o nepodstatnych, malych reklamach na vozoch a teraz ked mame prvu CELOVOZOVU reklamu na K2S, nie je tu ani slovo o tom.
Tomu, ze vytrhali tie betonove panely ktore kryli tu kolaj, a miesto nich tam vyliali novy asfalt, nehovorim vymenena kolaj, ale slendrianstvo Minule som tu kolaj zblizka pozeral - je tam stale ta ista, rokmi zjazdena kolaj, co bola doteraz
Si si na 100% isty, ze bola vymenena? Ja som na nej videl nalepene kusy betonu, takze nepredpokladam, ze by na nove lozko osadzali takyto humus. Skor to vyzeralo na povodnu kolaj s odstranenym povrchom okolo nej. Natrepu tam novy asfalt a bude to vyzerat ako funglovka ?
V sobotu som išiel okolo STU a odbočovacia koľaj na Radlinského ul. v smere na Hl.st. bola od jej začiatku na výhybke kúsok za Blumentálom až po križovanie s pruhom pre autá vymenená.
Nezávisle od hodnotenia potrebnosti podzemnej dopravy mám dve otázky k tomuto konktrétnemu príspevku:
- aká preferencia MHD je na trase linky 204 v úseku Trnavské mýto - Nemocnica Kramáre? Podľa mňa žiadna (okrem krátkeho bus pruhu v stúpaní na Kramáre). Ako teda možno odvodiť z toho, že nepreferovaná povrchová doprava trčí v zápchach to, že preferovaná povrchová doprava bude mať problémy tiež?
- Keď sú niekde zápchy, je to jediná nutná podmienka, ktorá podmieňuje stavbu podzemného systému? Nehrá rolu aj finančná náročnosť? Napr. v takej BB bývajú tiež riadne zápchy - majú kvôli tomu začať budovať podzemný systém MHD?
Dnes som sa opäť presvedčil aká je povrchová doprava zraniteňá a že jej nemôže pomôcť ani žiadna preferencia. Ked je dačo upchaté, tak už tam nepomôže vôbec nič ! Jednoznačne podzemná varianta MHD by mala v centre určite byt. Z Trnavského Mýta som dnes išiel trolejbusom č. 204 na Kramáre (zastávka Nemocnica Kramáre) 40 minút !!!!!!!!!! Nie je to výnimočná vec, skôr pravidelný stav.
Tie dvere rozdelene klbom u 22Tr - mne sa to subjektivne paci (distribucia vlkov na obe strany klbu, nie ako u beznych klbakov, ze v preplnenom voze je nad 2. napravou vzdy prazdno), a najma sa mi pacia vdaka nim zaiste vyborne prejazdove vlastnosti vozu oblukmi (vdaka takmer rovnakym vzdialenostiam 2. a 3. napravy od klbu), ale zaujimalo by ma, v com su objektivne vyhodne take rozdelene dvere?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.