Ad pseudorekonštrukcia trate pri Blumentáli: Dúfal som, že ten nakrivo z náklaďáku zhodený šikmý dilatačný kúsok za zbiehavou výhybkou (smerom k nástupišťu Floriánskeho námestia) ešte niekto vyrovná. Ale už ho tak zadláždili... Oblúk od stanice sa samozrejme do križovatky netrafil a myslím, že včera mu "dohovárali".
pre Vševedka: Dlhšie som nebol na nete a reagujem až teraz. Čo sa týka tej 59, tým zastavovaním na Staromestskej som mal na mysli obsluhu centra. Poobede však na tejto zastávke tanto spoj nestojí. Nehovorím, aby expresný spoj stál všade, to je blbosť, no mal by obslúžiť centrum.
To vieš, chodia sem tri typy ľudí
1. keď vidí niečo nové, tvári sa ako keby sa o to nejak zaslúžil
2. keď vidí niečo nové, tak to oznámi ostatným
3. keď vidí niečo nové, tak nechápe, že ako to, že to ešte iní nevideli
Pripada mi divne, ze sa tu X-krat pise o nepodstatnych, malych reklamach na vozoch a teraz ked mame prvu CELOVOZOVU reklamu na K2S, nie je tu ani slovo o tom.
Tomu, ze vytrhali tie betonove panely ktore kryli tu kolaj, a miesto nich tam vyliali novy asfalt, nehovorim vymenena kolaj, ale slendrianstvo Minule som tu kolaj zblizka pozeral - je tam stale ta ista, rokmi zjazdena kolaj, co bola doteraz
Si si na 100% isty, ze bola vymenena? Ja som na nej videl nalepene kusy betonu, takze nepredpokladam, ze by na nove lozko osadzali takyto humus. Skor to vyzeralo na povodnu kolaj s odstranenym povrchom okolo nej. Natrepu tam novy asfalt a bude to vyzerat ako funglovka ?
V sobotu som išiel okolo STU a odbočovacia koľaj na Radlinského ul. v smere na Hl.st. bola od jej začiatku na výhybke kúsok za Blumentálom až po križovanie s pruhom pre autá vymenená.
Nezávisle od hodnotenia potrebnosti podzemnej dopravy mám dve otázky k tomuto konktrétnemu príspevku:
- aká preferencia MHD je na trase linky 204 v úseku Trnavské mýto - Nemocnica Kramáre? Podľa mňa žiadna (okrem krátkeho bus pruhu v stúpaní na Kramáre). Ako teda možno odvodiť z toho, že nepreferovaná povrchová doprava trčí v zápchach to, že preferovaná povrchová doprava bude mať problémy tiež?
- Keď sú niekde zápchy, je to jediná nutná podmienka, ktorá podmieňuje stavbu podzemného systému? Nehrá rolu aj finančná náročnosť? Napr. v takej BB bývajú tiež riadne zápchy - majú kvôli tomu začať budovať podzemný systém MHD?
Dnes som sa opäť presvedčil aká je povrchová doprava zraniteňá a že jej nemôže pomôcť ani žiadna preferencia. Ked je dačo upchaté, tak už tam nepomôže vôbec nič ! Jednoznačne podzemná varianta MHD by mala v centre určite byt. Z Trnavského Mýta som dnes išiel trolejbusom č. 204 na Kramáre (zastávka Nemocnica Kramáre) 40 minút !!!!!!!!!! Nie je to výnimočná vec, skôr pravidelný stav.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Mathew