Reakcia na: fobust #28837:
Vtedy ešte neboli metódy výpočtu pomocou konečného počtu prvkov či ako sa to kua volá, takže sa konštruovalo s rezervou. Okrem toho boli dlllllhé skúšobné prevádzky, takže sa to väčšinou vychytalo oešte pred sériou. U T o obdobných problémoch neviem ale 14Tr si s týmto svoje užili.O praskaní rámov podvozkov u T neviem, iba o uvoľňovaní torzných vzpier ale tomu sa pri BA zvršku nemôže nikto čudovať...
tr3mp
v prípade rekonštrukcie mosta by sa mohlo znížiť staromestské vyústenie mosta až o 2,1 m (čiže mostovka by netvorila priamku ale oblúk), tým by sa znížilo stúpanie zo Šafárikovho nám. na most. Zastávky by mali byť zhruba v nasledujúcich polohách a vzdialenostiach:
Trať by mala byť až po Bosákovu (z Petržalskej strany) plne segregovaná, ako je to so Šafkom neviem.