Reakcia na: Ferro #28840:
Ja len doplním ďalšie, tiež neoficiálne info:v prípade rekonštrukcie mosta by sa mohlo znížiť staromestské vyústenie mosta až o 2,1 m (čiže mostovka by netvorila priamku ale oblúk), tým by sa znížilo stúpanie zo Šafárikovho nám. na most. Zastávky by mali byť zhruba v nasledujúcich polohách a vzdialenostiach:
- Šafárikovo nám.
- Aupark (pracovný názov, podľa mňa trochu nepresný), na násype medzi Viedenskou a Einsteinovou
- Jungmanova (v polohe na križovatkou pri TPD)
- Nám. hraničiarov (za križovatkou Rusovská - Jantárová - Nám. hraničiarov)
- Markova
- Topoľčianska
- Draždiak
- Juh (teda úplne na konci koridoru vedúceho Petržalkou, medzi Vyšehradskou a Jasovskou, či ako sa ten koniec sveta volá )
Trať by mala byť až po Bosákovu (z Petržalskej strany) plne segregovaná, ako je to so Šafkom neviem.
fobust
http://www.pnn.de/Pubs/potsdam/pageviewer.asp?TextID=12065
S499.1023:
Ty mas uz nejaku prax, tak by som sa ta rad spytal, ci boli podobne problemy aj pri zaciatkoch rady T u CKD (T1/T2/T3). Bigmac spominal, ze T3 lubia praskat ramy pri podvozkoch, ale neviem ci je to pravda. Mozes k tomu nieco dodat?