Reakcia na: Ferro #28840:
Ja len doplním ďalšie, tiež neoficiálne info:v prípade rekonštrukcie mosta by sa mohlo znížiť staromestské vyústenie mosta až o 2,1 m (čiže mostovka by netvorila priamku ale oblúk), tým by sa znížilo stúpanie zo Šafárikovho nám. na most. Zastávky by mali byť zhruba v nasledujúcich polohách a vzdialenostiach:
- Šafárikovo nám.
- Aupark (pracovný názov, podľa mňa trochu nepresný), na násype medzi Viedenskou a Einsteinovou
- Jungmanova (v polohe na križovatkou pri TPD)
- Nám. hraničiarov (za križovatkou Rusovská - Jantárová - Nám. hraničiarov)
- Markova
- Topoľčianska
- Draždiak
- Juh (teda úplne na konci koridoru vedúceho Petržalkou, medzi Vyšehradskou a Jasovskou, či ako sa ten koniec sveta volá )
Trať by mala byť až po Bosákovu (z Petržalskej strany) plne segregovaná, ako je to so Šafkom neviem.
fobust
Z isteho uhlu pohladu som rad, lebo konstrukcnhe nedostatky sa ukazali este skor, ako sa vypisal tender, nebodaj skoncil. Takze dovtedy maju cas napravit to. Aj ked som dost prekvapeny, lebo Combino je uz 8 rocna koncepcia. ?