Reakcia na: Ferro #28840:
Ja len doplním ďalšie, tiež neoficiálne info:v prípade rekonštrukcie mosta by sa mohlo znížiť staromestské vyústenie mosta až o 2,1 m (čiže mostovka by netvorila priamku ale oblúk), tým by sa znížilo stúpanie zo Šafárikovho nám. na most. Zastávky by mali byť zhruba v nasledujúcich polohách a vzdialenostiach:
- Šafárikovo nám.
- Aupark (pracovný názov, podľa mňa trochu nepresný), na násype medzi Viedenskou a Einsteinovou
- Jungmanova (v polohe na križovatkou pri TPD)
- Nám. hraničiarov (za križovatkou Rusovská - Jantárová - Nám. hraničiarov)
- Markova
- Topoľčianska
- Draždiak
- Juh (teda úplne na konci koridoru vedúceho Petržalkou, medzi Vyšehradskou a Jasovskou, či ako sa ten koniec sveta volá )
Trať by mala byť až po Bosákovu (z Petržalskej strany) plne segregovaná, ako je to so Šafkom neviem.
KVKV
""""
Popis vozidla #6002
Evidenčné číslo: 6002
Typ: T2
Výrobca: Tatra Praha - Zlíchov, ČKD Stalingrad Praha - Holešovice
""""
Nemalo by byť správne ...Praha-Smíchov a ....Vysočany ?