Reakcia na: Ike #244529:
Pretože sú ľudia ktorí majú problém sa potácať za jazdy po autobuse (nie je to len o veku, môže ísť aj o rôzne pohybové problémy). Plus teda v špičke je niekedy boj ísť po autobuse aj na zastávke kde sú otvorené dvere a ľudia ti môžu uhnúť, nie to ešte za jazdy v plnom vozidle. Zrovna pár týždňov dozadu som mal presne tento problém na nejakej zastávke na znamenie, proste sa nedalo dostať k tlačidlu.Argument 3/4 zastávok na znamenie v debate so mnou nie je príliš platný pretože ja za problém považujem už aj ten prebujnelý počet zastávok na znamenie.
Podporujem aby sa všade zastavovalo podľa potreby, ale DPB by mal najprv investovať do pridania tlačidiel tak aby boli dostupné z každého sedadlá.
Ike
A čo sa týka mobility, tak sa len odvolám na bod 1, že viac ako 3/4 zastávok dnes už na znamenie je - nezavádza sa nič nové a teda množina pravidelných cestujúcich MHD, ktorí sa ešte so zastávkou na znamenie nestretli, konverguje k nule.
Zavedenie zastávok všetkých zastávok na znamenie je na to, aby bol jednoznačný systém pre cestujúcich - navyše s kombináciou s dopytom je to prirodzené kombo. Za mňa buď všetky, alebo ani jedna.
Je to neporovnateľné s vysokopodlažnými nočákmi, ktoré sú vzhľadom na to, že NP vozidlá spinkajú sladkým spánkom v depe, výsmechom.