Reakcia na: 810zssk #244527:
Priznám sa, že nerozumiem, ako súvisí vek s používaním zastávok na znamenie, keď prakticky už nežije nikto, kto by si pamätal stav, kedy žiadne zastávky na znamenie neboli. Moji rodičia na dôchodku vo veku 63 a 68 rokov naposledy cestovali MHD včera a čuduj sa svete, vystúpiť na zastávke na znamenie zvládli. Moja babka do 82 rokov cestovala autobusom a tiež vystupovala na zastávke na znamenie.A čo sa týka mobility, tak sa len odvolám na bod 1, že viac ako 3/4 zastávok dnes už na znamenie je - nezavádza sa nič nové a teda množina pravidelných cestujúcich MHD, ktorí sa ešte so zastávkou na znamenie nestretli, konverguje k nule.
Zavedenie zastávok všetkých zastávok na znamenie je na to, aby bol jednoznačný systém pre cestujúcich - navyše s kombináciou s dopytom je to prirodzené kombo. Za mňa buď všetky, alebo ani jedna.
Je to neporovnateľné s vysokopodlažnými nočákmi, ktoré sú vzhľadom na to, že NP vozidlá spinkajú sladkým spánkom v depe, výsmechom.
810zssk
2. Bavíme sa o rozšírení systému na všetky zastávky.
3. Viď bod 1.
4. Načo to potom chceš zavádzať? Tento argument popiera samotnú podstatu opatrenia.
5. Viem. Viď bod 1, navyše tu žiaľ stále žije presvedčenie že kto nemá 20 rokov a 100% mobilitu má po večerníčku spať, alebo aspoň držať hubu.
Sorry, ale tieto úvahy sú typický DPB. Preberieme nejaký koncept zo zahraničia bez toho aby sme za zamysleli prečo tam môže fungovať, a hlavne si predstavujeme že môžeme mať benefity nejakého prevádzkového riešenia bez toho aby sme investovali do veci ktoré ho v prvom rade umožňujú realizovať.