Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 3pa3ck3 #244510:
Kiež by sa to po príchode nových autobusov zmenilo a celá sieť DPB by sa stala kompletne na znamenie.

Výprava SU15, Tedomov a Citelisov sa čoskoro skončí a ostatné vozidlá už sú na používanie dopytu dostatočne užívateľsky pripravené (nočákové 14/15Tr nepočítam, tie sú svet vo svete)
Reakcia na: 3pa3ck3 #244510:
Samozrejme v tomto prípade som myslel bus a tbus
Reakcia na: Viliam22 #244508:
Lenže pri električkách (zatiaľ) zastávky na znamenie nemáme, takže to nemalo prečo takto reagovať
https://www.asb.sk/biznis/developeri/prva-etapa-ovocnych-sadov-trnavka-je-uz-skolaudovana

Neplánuje DPB nejak zlepšiť dopravné napojenie tejto oblasti? Alebo aspoň obnoviť zastavovanie L61 na Fafrunách?
Reakcia na: TomJ #244505:
Reaguje na dopyt a pri zastávkach na znamenie pri stlačení nezahlási už pred zastávkou "na znamenie" ale iba názov zastávky
Reakcia na: 3pa3ck3 #244500:
V štandardoch sa s tým konceptom hrali, ale z pomerne pochopiteľných dôvodov to zdá sa umrelo.
Reakcia na: TomJ #244505:
Minimálne v Nitre a v Trenčíne to reaguje aj na dopytové tlačidlo. 🙂
Dnes som si v jednej 29T všimol, že na displeji znázorňujúcom najbližšie zastávky zasvietilo znamenie STOP (podobne ako na tejto fotke https://imhd.sk/ba/galeria-media/u/16634/Displeje-tabule-a-obrazovky/254340/Vn%C3%BAtorn%C3%BD-informa%C4%8Dn%C3%BD-displej-v-re%C5%BEime-medzi-zast%C3%A1vkami-po-stla%C4%8Den%C3%AD-tla%C4%8Didla-Stop). Reaguje to takto na bežný dopyt na dverách alebo niekto stlačil to tlačidlo na kontakt s vodičom?
Reakcia na: Joyki #244502:
Vandalizmus je problém východnej Európy.
Reakcia na: 3pa3ck3 #244500:
Uvažovalo sa nad tým, ale posledné informácie hovoria o tom, že nie. Stále sú zaraďované 50 ročné vozne do prevádzky, a obehy tých vozňov nie sú striktne na území IDS, takže by to mohlo byť aj neefektívne. Radšej na staniciach, ale tam zas je problém s vandalizmom (našťastie nie je to častý jav).
Reakcia na: jayimhd #244497:
To add onto what 810zssk said, it can sometimes be years between when a vehicle last runs in service and when it is withdrawn (I.E. no longer indicated as the property of the transit company). Some of the Škoda 15 TrM trolleybuses last ran in 2015 or 16, but were indicated as just being stationary/sidelined until 2021 when they were scrapped. If there is a specific vehicle you would be interested in knowing about you can ask on here and we will do our best to answer.
Reakcia na: 810zssk #244494:
Označovače do vlakov miesto tých staničných sa neplánujú?
Reakcia na: jayimhd #244497:
Odstavené vozidlo is a subclass of nevyradené vozidlo. It simply means that it hasn't been in revenue service for an extended period of time (specified in the list), for whatever reason, but isn't formally retired from the fleet. It can be, for example, due to maintenance issues, or because it's not needed right now (for example, back when we had Karosa buses still in service, they were often withdrawn from the service during school breaks when the service frequency is lower and could be covered by newer buses), or stuff like that. Sometimes there's no intention to bring those vehicles back to service but they are kept in the fleet for a few months as a backup.
Reakcia na: jayimhd #244497:
Yes, exactly.
Reakcia na: Ike #244496:
and ''odstavené vozidlo'' or parked/stationary? vehicles require more substantial repairs?
Reakcia na: jayimhd #244493:
It means a "non-scrapped vehicle", thus a vehicle ready to be deployed or a vehicle waiting for spare parts for a minor repair.
A keď už o IDS, tak sa opäť môžeme pobaviť: https://www.idsbk.sk/oznamy/ubqe002ub40d/

Toto sa fakt nedá robiť v noci? (Problém je očividne na strane ŽSR, nie BID.)
Reakcia na: TeBeCe #244492:
Opäť budem konštatovať že je škoda že občan musí informácie hľadať čiastkovo po rôznych videách z konferencií, lebo BIDka na rozdiel od minulosti už žiadne projekty vopred nezverejňuje.

Obzvlášť by ma zaujímalo ako plánujú poriešiť tarifu, najmä teda ako sa budú jednotlivé jazdy rozbíjať do ciest, či bude denný limit kĺzavý alebo daný fixne, či sa bude jazdná doba počítať len podľa CP, atď.

Tiež som zvedavý na HW, ako budú validatory na staniciach chránené proti vandalizmu (tie črepy od EmTestu veľa nevydržia, napr. v Jure sa už na ich opravu úplne rezignovalo, čo pri check-in/check-out systéme moc nevyhovuje). Plus teda je otázka že čo v MHD, či sa človek má pri výstupe predierať k tým správnym dverám so správnym označovačom, alebo konečne sa poriešia nové označovače ku každým dverám. No a na záver som ešte zvedavý či ten nový HW bude mať normálnu rýchlosť, alebo zas budeme čakať na prečítanie karty niekoľko sekúnd ako u DPB.

Celkovo je to zaujímavý projekt s obrovským potenciálom, uvidíme koľko z neho sa podarí naplniť. Nikto v okolí nič také nemá a teda neexistujú zlé riešenia ktorými by sa BID mohla inšpirovať, takže je šanca to urobiť poriadne hneď na prvú 🙂
What does ''nevyradené vozidlo'' mean?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.