Uvažovalo sa nad tým, ale posledné informácie hovoria o tom, že nie. Stále sú zaraďované 50 ročné vozne do prevádzky, a obehy tých vozňov nie sú striktne na území IDS, takže by to mohlo byť aj neefektívne. Radšej na staniciach, ale tam zas je problém s vandalizmom (našťastie nie je to častý jav).
To add onto what 810zssk said, it can sometimes be years between when a vehicle last runs in service and when it is withdrawn (I.E. no longer indicated as the property of the transit company). Some of the Škoda 15 TrM trolleybuses last ran in 2015 or 16, but were indicated as just being stationary/sidelined until 2021 when they were scrapped. If there is a specific vehicle you would be interested in knowing about you can ask on here and we will do our best to answer.
Odstavené vozidlo is a subclass of nevyradené vozidlo. It simply means that it hasn't been in revenue service for an extended period of time (specified in the list), for whatever reason, but isn't formally retired from the fleet. It can be, for example, due to maintenance issues, or because it's not needed right now (for example, back when we had Karosa buses still in service, they were often withdrawn from the service during school breaks when the service frequency is lower and could be covered by newer buses), or stuff like that. Sometimes there's no intention to bring those vehicles back to service but they are kept in the fleet for a few months as a backup.
Opäť budem konštatovať že je škoda že občan musí informácie hľadať čiastkovo po rôznych videách z konferencií, lebo BIDka na rozdiel od minulosti už žiadne projekty vopred nezverejňuje.
Obzvlášť by ma zaujímalo ako plánujú poriešiť tarifu, najmä teda ako sa budú jednotlivé jazdy rozbíjať do ciest, či bude denný limit kĺzavý alebo daný fixne, či sa bude jazdná doba počítať len podľa CP, atď.
Tiež som zvedavý na HW, ako budú validatory na staniciach chránené proti vandalizmu (tie črepy od EmTestu veľa nevydržia, napr. v Jure sa už na ich opravu úplne rezignovalo, čo pri check-in/check-out systéme moc nevyhovuje). Plus teda je otázka že čo v MHD, či sa človek má pri výstupe predierať k tým správnym dverám so správnym označovačom, alebo konečne sa poriešia nové označovače ku každým dverám. No a na záver som ešte zvedavý či ten nový HW bude mať normálnu rýchlosť, alebo zas budeme čakať na prečítanie karty niekoľko sekúnd ako u DPB.
Celkovo je to zaujímavý projekt s obrovským potenciálom, uvidíme koľko z neho sa podarí naplniť. Nikto v okolí nič také nemá a teda neexistujú zlé riešenia ktorými by sa BID mohla inšpirovať, takže je šanca to urobiť poriadne hneď na prvú
Na zastávke Račianske zastávka C pribudla otrasná zvuková reklama, to koho zase bol nápad
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
N/A
Neplánuje DPB nejak zlepšiť dopravné napojenie tejto oblasti? Alebo aspoň obnoviť zastavovanie L61 na Fafrunách?