658 prestavkovala na susednom nástupišti, kam vojde len jeden autobus do dĺžky aj šírky, 539 musela teda zmeniť svoje nástupište, a zatrubit na ľudí, nech prebehnú.
Toto je ďalší príklad úspešného BIDkárskeho predsedníctva. Označníky vymenené, ale toho boha čo by to nahral do elektronických systémov niet, takže cestujúci môže splašene behať po celom uzle a hľadať kde mu stojí autobus (resp. kde mu má stáť, lebo nedávno som zažil aj také že si vodič svojvoľne nástupište zmenil). Stav trvá už mesiace a nikoho to zdá sa netrápi. Pritom taký DPB to má v INPROP dátach správne.
V Senci všetky označníky aj na žel., aj na aut. stanici sú očíslované centropenom. Dokonca na autobusovej stanici sú očíslované príslušným číslom aj lavičky na jednotlivých nástupištiach.
Za to na žel. stanici asi už vylepím CP na kovové stĺpy, lebo opakovane vypadávajú z plastových vitrín v pristreskoch.
Ja som mal pocit, že svietia všetky diódy naraz na bielo. To, že niektoré nesvietia a niektoré majú iný farebný odtieň som si všimol, až keď autobus odbáčal a ten transparent som mal pod uhlom.
Potvrdzujem, ani z druhej strany Klienstkeho centra som bez prižmúrenia nevidel, ktorá je to linka.
A ja zas už celkom pravidelne vidím nefunkčné transparenty Arrivy. Väčšinou nesvietia práve tie predné, ale občas zadné. Minule z piatich autobusov v Senci na troch nesvietili.
Inak už sa mi asi 4x stalo, že som v noci išiel za Otokarom a zadný transparent svietil ako pobrežný maják. Skoro mi to oči vypálilo. Tá intezita bola tak silná, že informácia na transparente úplne zanikala. Všimol som si, že to majú Otokary z novej várky a vyzerá to tak, ako keby tu nefungoval svetlocitlivý senzor. Počas slnečného dňa v lete to asi je pekne čitateľné, na rozdiel od predchádzajúcich várok, ale v noci to naozaj žiari ako povrch Slnka.
To by bol ešte väčší bordel. Dovolím si tvrdiť, že až nepredstaviteľný. VÚCiek, ktoré by toho boli schopné, je menej ako tých, ktoré by tým železnicu zlikvidovali úplne.
Na ministerstvo aspoň prišiel takt (áno, "mega úspech"), ale my tu seriózne máme VÚCky, kde dopravca povie, že "on takt neuznáva" a VÚCka povie "dobre". O tom, že v niektorých krajoch autobusy vo verejnom záujme vykrádajú autobusy vo verejnom záujme (pričom oba sú platené z tej istej VÚCky) a nikomu to nevadí, nehovorím.
Ahojte, trošku OT.
Nájde sa tu prosím niekto,kto by zajtra,t.j nedeľa,vedel odfotit na linke BA-WIEN, Setru Blagussu?
Odchod z BA zo stanice 7.40,naspäť ide o 9.40 z Wien,10.55 cca na AS,ďalej ide na letisko.
Ďakujem každému ochotnemu.
1. dráhový úrad neexistuje, existuje Dopravný úrad.
2. tak ako aj rušňovodiča, tak aj vodiča na dráhe (E+T) môže kontrolovať príslušník PZ.
"i) ako vodič dráhového vozidla alebo obsluhy lanovej dráhy, je počas služby ovplyvnený alkoholom, inou návykovou látkou26a) alebo liekom, ktorý znižuje schopnosť viesť dráhové vozidlo alebo obsluhovať lanovú dráhu, alebo ak sa odmietne podrobiť dychovej skúške alebo lekárskemu vyšetreniu na zistenie, či nie je takouto látkou ovplyvnený, hoci by také vyšetrenie nebolo spojené s nebezpečenstvom pre jeho zdravie,"
"Priestupky podľa odseku 1 prejednáva bezpečnostný orgán, a ak boli spáchané v obvode železničných dráh, aj Policajný zbor."
Policajt zistí, odstúpi na DÚ. A dôležité je, či to bolo nad alebo pod 1 probmile. Ak nad, tak trestný zákon a superrýchle konanie. Ak pod, tak správne konanie s možnosťou zákazu výkonu na 2 roky.
V prípade nehody:
"e) písm. m) sa uloží pokuta od 100 eur do 1 000 eur a zákaz činnosti až do troch rokov, a ak nehodu spôsobil pod vplyvom alkoholu, inej návykovej látky alebo lieku, ktorý znížil schopnosť viesť dráhové vozidlo, pokuta až do 5 000 eur a zákaz činnosti až do piatich rokov,"
A nemôže ho kontrolovať AJ dráhový úrad (na rozdiel od vodičov autobusov)?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TeBeCe
https://www.youtube.com/watch?v=NVdU2gNb_ow