Opäť budem konštatovať že je škoda že občan musí informácie hľadať čiastkovo po rôznych videách z konferencií, lebo BIDka na rozdiel od minulosti už žiadne projekty vopred nezverejňuje.
Obzvlášť by ma zaujímalo ako plánujú poriešiť tarifu, najmä teda ako sa budú jednotlivé jazdy rozbíjať do ciest, či bude denný limit kĺzavý alebo daný fixne, či sa bude jazdná doba počítať len podľa CP, atď.
Tiež som zvedavý na HW, ako budú validatory na staniciach chránené proti vandalizmu (tie črepy od EmTestu veľa nevydržia, napr. v Jure sa už na ich opravu úplne rezignovalo, čo pri check-in/check-out systéme moc nevyhovuje). Plus teda je otázka že čo v MHD, či sa človek má pri výstupe predierať k tým správnym dverám so správnym označovačom, alebo konečne sa poriešia nové označovače ku každým dverám. No a na záver som ešte zvedavý či ten nový HW bude mať normálnu rýchlosť, alebo zas budeme čakať na prečítanie karty niekoľko sekúnd ako u DPB.
Celkovo je to zaujímavý projekt s obrovským potenciálom, uvidíme koľko z neho sa podarí naplniť. Nikto v okolí nič také nemá a teda neexistujú zlé riešenia ktorými by sa BID mohla inšpirovať, takže je šanca to urobiť poriadne hneď na prvú
658 prestavkovala na susednom nástupišti, kam vojde len jeden autobus do dĺžky aj šírky, 539 musela teda zmeniť svoje nástupište, a zatrubit na ľudí, nech prebehnú.
Toto je ďalší príklad úspešného BIDkárskeho predsedníctva. Označníky vymenené, ale toho boha čo by to nahral do elektronických systémov niet, takže cestujúci môže splašene behať po celom uzle a hľadať kde mu stojí autobus (resp. kde mu má stáť, lebo nedávno som zažil aj také že si vodič svojvoľne nástupište zmenil). Stav trvá už mesiace a nikoho to zdá sa netrápi. Pritom taký DPB to má v INPROP dátach správne.
V Senci všetky označníky aj na žel., aj na aut. stanici sú očíslované centropenom. Dokonca na autobusovej stanici sú očíslované príslušným číslom aj lavičky na jednotlivých nástupištiach.
Za to na žel. stanici asi už vylepím CP na kovové stĺpy, lebo opakovane vypadávajú z plastových vitrín v pristreskoch.
Ja som mal pocit, že svietia všetky diódy naraz na bielo. To, že niektoré nesvietia a niektoré majú iný farebný odtieň som si všimol, až keď autobus odbáčal a ten transparent som mal pod uhlom.
Potvrdzujem, ani z druhej strany Klienstkeho centra som bez prižmúrenia nevidel, ktorá je to linka.
A ja zas už celkom pravidelne vidím nefunkčné transparenty Arrivy. Väčšinou nesvietia práve tie predné, ale občas zadné. Minule z piatich autobusov v Senci na troch nesvietili.
Inak už sa mi asi 4x stalo, že som v noci išiel za Otokarom a zadný transparent svietil ako pobrežný maják. Skoro mi to oči vypálilo. Tá intezita bola tak silná, že informácia na transparente úplne zanikala. Všimol som si, že to majú Otokary z novej várky a vyzerá to tak, ako keby tu nefungoval svetlocitlivý senzor. Počas slnečného dňa v lete to asi je pekne čitateľné, na rozdiel od predchádzajúcich várok, ale v noci to naozaj žiari ako povrch Slnka.
To by bol ešte väčší bordel. Dovolím si tvrdiť, že až nepredstaviteľný. VÚCiek, ktoré by toho boli schopné, je menej ako tých, ktoré by tým železnicu zlikvidovali úplne.
Na ministerstvo aspoň prišiel takt (áno, "mega úspech"), ale my tu seriózne máme VÚCky, kde dopravca povie, že "on takt neuznáva" a VÚCka povie "dobre". O tom, že v niektorých krajoch autobusy vo verejnom záujme vykrádajú autobusy vo verejnom záujme (pričom oba sú platené z tej istej VÚCky) a nikomu to nevadí, nehovorím.
"Zacinam si mysliet, ze Cesky rezim, kde stat plati za EC/IC/R a zvysok si platia kraje by sa mal zaviest aj tu."
Ja si to myslím už dávno
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk