Reakcia na: 810zssk #235411:
Vezmem to bod po bode:1) Mítingy v Londýne tesne po prílete môžeš plánovať jedine, ak sa uskutočnia v nejakom salóniku na Heathrow, pretože inak stačí štrajk TfL alebo porucha ZZ v rúre (čo práve v Londýne nie je zriedkavé) a všetky plány sa sypú. Cesta taxíkom z Heathrow do centra je už číre zlosovanie.
2) Rozbitie prímesta pri Prahe je číra fantázia, pri 10 - 30 min. intervale sa okrem posledných spojov samozrejme na nič nečaká. Prímesto má prednosť len v rannej špičke do centra a je to tak správne. Okrem toho odkedy pracujú na ROPID-e ľudia, ktorí rozumejú dopravnej technológii a nenechajú si od ČD/SprŽel skákať po hlave a nebazírujú na každom vynechanom vlkm, vlaky v špičke bežne predčasne obracajú na elimináciu meškania.
3) Problém ŽSR a ZSSK je najmä v tom, že jednak majú minimum diaľkovo riadených tratí, totálne neoperatívny dispečerský aparát, nulovú spoluprácu medzi infraštruktúrou a dopravcami. On by nebol problém s tým osobákom odísť včas a to EC potom pre prestup zastaviť mimoriadne v DNV či v Zohore (ak je to v takom čase, že by nebolo vhodné proste cestujúcich odkázať na ďalší vlak.
Vo všeobecnosti je v ČR napríklad vidieť výrazný pozitívny vplyv diaľkového riadenia, lebo ten dispečer na CDP proste vidí celú trať a nekončia mu obzory jedným alebo dvoma úsekmi za vchodovými návestidlami.
4) A ešte som zabudol na idiotské odmeňovanie podľa percenta plnenia GVD a s tým spojené nehorázne podvádzanie s dopravnou dokumentáciou.
Viko
So záverom súhlasím, nakoniec je dosť tristné, že kostra petržalskej cykloinfraštruktúry bola od počiatku 90. rokov rozšírená prakticky len o zmiešanú trasu popri ramene, Petržalské korzo a teraz Nám. hraničiarov, zatiaľ čo nemálo úsekov (napr. pozdĺž Dolnozemskej a Bosákovej) sa necháva vyšumieť dostratena či priam prestáva s nimi počítať do budúcnosti...