Reakcia na: Viko #235431:
Veru, tá základná sieť cyklotrás v Petržalke bola sčasti vybudovaná na veľmi dobrej úrovni. V tomto albume sú niektoré fragmenty spomínaných cyklotrás (https://photos.google.com/share/AF1QipMMPo13uAHZmA4t6K35LcrIPlYTLOnl5UHdUODI69SPHVGMd0vVvMeoPw34IfYmDQ?key=eXZUd3lpeUkzNF9ERkVmcFA0N0VNUjJvSUM3MVJB ). A to ešte na rade cyklotrás neboli ani vyznačené čiary, hoci bola pripravená bezbariérová úprava (napr. cyklotrasa po chodníku od Fedinovej po "zdvojenom" chodníku k Ševčenkovej.
Žiaľ, najväčšmi sa na zániku týchto cyklotrás podpísalo bezbrehé a divoké parkovanie.
Samozrejme, veľa vecí bolo vtedy robených na kolene, ale napr. cyklotrasa na Mamateyovej a úprava zastávok Bulíkova a Ovsištské námestie tak, aby cyklotrasa viedla poza zastávku, bolo naozaj neuveriteľne pokrokové. A prakticky obdobný prípad doposiaľ nemáme (sfušovaný príklad na Farského rátať nemôžem...)
Viko
So záverom súhlasím, nakoniec je dosť tristné, že kostra petržalskej cykloinfraštruktúry bola od počiatku 90. rokov rozšírená prakticky len o zmiešanú trasu popri ramene, Petržalské korzo a teraz Nám. hraničiarov, zatiaľ čo nemálo úsekov (napr. pozdĺž Dolnozemskej a Bosákovej) sa necháva vyšumieť dostratena či priam prestáva s nimi počítať do budúcnosti...