Tak to v prípade MU a vysokého meškania je to podľa môjho názoru najmä o tej operatívnosti, ktorá u ŽSR a ZSSK veľmi nefunguje. Pri posledných prípojoch fakt ľutujem cestujúcich, ktorí z ničoho neprestupujú a sú na ne odkázaní a často prídu domov o niekoľko hodín neskôr pretože sa čakalo na prípoj. Pritom by stačilo, keby sa pri tvorbe obehov súprav a vlakového personálu myslelo na to, že raz za čas sa proste nejaká veľká MU stane a asi by bolo dobré mať v prestupných bodoch (ako spomínaš napríklad Košice) niečo a niekoho v zálohe na posledné diaľkové spoje, alebo aspoň pripravené nejaké núdzové riešenie. Ale tu sa väčšinou vždy všetko rieši až keď je neskoro.
martinah
cim to je, ze v cr je tolko incidentov a u nas viacmenej len horiace vlaky? iny system?