Reakcia na: 810zssk #235416:
No vidíš, ja mám z východu presne opačnú skúsenosť - keď meškal Hernád z Budapešti dve hodiny, tak osobák (či Zr, to už si nepamätám a hľadať to nebudem), ktorý v reále robí tá istá súprava, odišiel náhradnou súpravou a cestujúcich z Hernádu modré gumy proste nechali vyhniť v Košiciach na prvé ranné vlaky. Na moje dotazy na preplatenie taxíka do Prešova (u ČD pri posledných spojoch štandard) alebo hotela v KE som si vypočul také výhovorky (napr. že keď mám lístok kúpený v Budapešti, má mi taxík preplatiť Magyar Királyi Államvasutak), že tam neostal jediný železničiar, ktorému by som hru bo nevynadal do kvintesencie modrogumnosti.
tr3mp
Obojsmerná cyklotrasa po západnej strane vozovky viedla až po túto križovatku https://goo.gl/maps/tZphVzWZkt7mSzLr8, kde vychádzala na chodník vľavo (vidno to aj podľa debarierizácie zo zámkovej dlažby, aká sa používala v Petržalke na cyklotrasy v 90. rokoch) a po chodníku viedla až pred DK Zrkadlový háj.
Projekt bol nakreslený aj na križovatku pri Technopole (cyklopriechody cez všetky štyri ramená).
Bolo to riešenie, ktoré predbehlo dobu o 25 rokov.