Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Vladimír #23445:
A preco ste sa jej zbavili, ked ju tak chcete?
Reakcia na: Bohush #23439:

Nepiskalo to tak strasne, lebo bolo naprsane, ale ked to bude suche, tak to bude skripat... Len pockaj a budes pocut.
Reakcia na: man from the past #23443:
Ruky preč od toho trolejbusu! Je to PREŠOVSKÝ historičák, Škoda 14 Tr 0 ex #45, odpredaný v r. 1992. Ale keď tak veľmi chcete, mali by mať ešte jednu našu "té-er-nulku", môžeme sa podeliť. 🙂
http://trolley-bg.by.ru/gradove/plovdiv/14Tr_289.jpg

Hosi ! Toto je podla mna senzacia ! Navrhoval by som nejak zohnat financie (aj za pomoci DP, co viem, ze je asi utopia) a zakupit jeden kus pre BA, upravit ho do bratislaskej verzie, dat mu cislo 63 a pouzit ako "falosny" historicak !!! Odkial inokadial ak nie odtialto ?!
Co vy na to ?
KONAJME !!!
Ja som tam bol včera ešte keď nepršalo. Prešla L12 a L4 každá opačným smerom a bolo to strašné. Potom začalo popŕchať a už išli tichučko.
Možno by elinám namiesto mazadiel mali dať pred seba malú cisternu a vždy v oblúku by vodič pustil vodu 😃 Veď bolo by to lacnejšie 😃

m@rtin: Zase nepreháňaj, zelený mach na oknách si určite nevidel. To ostatné áno, ale iné nie.

A s posledným odsekom v #23427 sa dá len súhlasiť, ale magistrát na tie opravy prachy ani nemá. Vieš aj tá údržba čosi stojí, ale keď sa tam šetrí. Ja viem, že pravidelná údržba je lacnejšia ako nákup nových vozov, či údržba nárazová teda už keď to inak nejde, ale jednoducho je to tak a my tu s tým nič nespravíme. Veď mi všetci dobre vieme ako to tam je, ale aspoň jazdíme 43mil vzkm. Bo čo je horšie, viesť sa v novom NP buse raz za pol hodinu alebo v polorozpadnutom Iku každých 8 minút? Odpovedzte si každý sám.
Reakcia na: pista #23440:
Piska to hrozne na to, ze je to nova trat.
Reakcia na: Bohush #23439:
Uz sa neviem dockat rana, ked mi skonci nocna sluzba a pojdem domov >> po Mostovej! Som zvedavy, kto z vas ma pravdu, ked hovorite o piskani v obluku. 🙂
#23435 mne sa nezda ze by to na tej Mostovej nejak extremne piskalo! Mam pocit ze to piska viac pri Riviere a tiez pod mostom Lafranconi, kde to tot nedavno opravovali!
decka a dospelaci, mam doma aktualny katalog karosy. kto ho chce? fobust asi nie, niekto iny? :)))
http://www.sme.sk/clanok.asp?cl=1202828

psita:
Asi to spravia cele komplet aj s tym kuskom na Sturovej, ked ju budu zdvojkolajovat. Ale to naskor za 3 roky...
ad Mostova: A co ten zvysok starych kolaji pri vyusteni Jesenskeho na Sturovu? Ten nestihli zrekonstruovat, alebo nechceli stihnut? Neviete, ci to tak zostane, alebo sa do toho pustia na buduci rok?
Reakcia na: Bohush #23433:
Nevyzera! Sudruh agregatik totiz zabudol, ze v obluku musi byt rozsireny rozchod, aby to nepiskalo. A argument: "Nikdy sa to tak nerobilo, to sa neda, travaje to ajtak vyjazdia...."
Reakcia na: novacik #23234:
Dakujeme za vyjadrenie Dopravneho podniku Bratislava, a.s.
#23432 potom daj vediet co a ako


inak ta trat na mostovej vyzera byt zatial v pohode, len dokym to tak vydrzi som zvedavy
Reakcia na: Bohush #23430:
Netusim a prave preto sa tym chcem previezt co najskor.
Reakcia na: bioraver #23419:
No, nieco som vycital, ale zmysel mi to nedalo. Niekomu tam nesedeli cisla liniek...?
To s tou T3 7812 a tymi hracimi konzolami myslia vazne? Ako dlho im to vydrzi?
Tady jsou zvrácené Karosy 9 let staré DP Praha při odprodeji do Polska focené na odpočívadle na dálnici D1. Jedná se o Karosy B732 z roku 1994.

fobust:Přál bych si, abys viděl interiér a ukázal mi tvoje odchlípané podlahy, prosezelá sedadla, špatně fungující dveře nebo zohýbané tyče s uloupanou bužírkou..... To že se jedná o vyřazená vozidla poznáš podle sloupaných log DP a evidenčních čísel.

http://citybus.cz/praha/poznavateje/B732-13_2_2003/25_B732-7101.jpg
http://citybus.cz/praha/poznavateje/B732-13_2_2003/2-B732-7109.jpg
fobust:
Za to ty chceš pochopit, že problém není v Karosách, ale v DPB. Tvé názory na zohýbané tyče a kapající olej mezi cestujícíc mi přijdou směšné, když je dáváš za vinu výrobci.

Já jsem např. jel v Bratislavě Ikarusem 280, který měl potrhané měchy, kterými do vozu teklo a valil se kouř výfukových splodin, zelený mech na oknech, nefungující dveře, záplatovanou karoserii desítkami plechů, prošmajdanou podlahu atd. Tvrdím tu kvůli těmto věcem, že má 280 zvrácenou konstrukci? Netvrdim, protože vím v kom je chyba.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.