COLOR:
A já zase v tvých příspěvkách vidím jen a jen kecy o tom, že tu vychvaluju Prahu. Jestli sis tentokrát nevšiml, tak tu popisuju všechny města vč. slovenských, kromě jedné jediné vyjímky a to Bratislavy.
J:Nepopírám, že Ikarus je robustnější a vydrží déle, vždyť má také klasickou rámovou konstrukci. Já tu jen obhajuju Karosy před věcmi, které na nich můžou být nebo jsou špatné, ale pouze kvůli DPB.
COLOR:
No samozřejmě, že si uvědomuju, že Karosy mají negativa, ale já narozdíl od tebe jezdím Karosami, které topí, je v nich čisto, jsou pohodlné, tiché, nezakopávám od odchlíplá linolea, nebojím se, že se rozsypou pod mým zadkem nebo, že vypadnu zkrz dveře. Což se o Karosách stejně starých, kterými jezdíš pro změnu ty, řci nedá. Čím to bude? Možná jinou mentalitou nebo lajdáctím alá DPB.
Spectre, J:
Slovensko-český a česko slovenský slovník rozdielných výrazov hovorí, že náprotivkom slovenského výrazu "zvrátený" je český ekvivalent "zvrácený".
T. j. v prípade interpretácie výrazu "zvrátený" sa M@rtin nemýli.
m@rtin: U nás zvráteným myslíme niečo choré, od začiatku zle spravené, čo môže síce istú dobu fungovať avšak celé je to nahovno. Zvrátený je socializmus, zvrátená je americká spoločnosť, zvrátený bol Olcit .
Re #23399 si: smola. No ja som väčšinou tašku, batoh nikdy nepoložil na zem, ale držal v jednej ruke medzi nohami. Myslím si, že takmer každý človek sa udrží aj jednou rukou a tí čo nie majú právo sedieť na sedadle vyhradených pre invalidov.
Nepoložil som batoh na zem kvôli čistote, ale aj tak som ho potom musle položiť na zem v škole a tá tiež nebola moc čistá.
Tak tam dajme niečo také, že:
"Výnimku z §26 bodu 5 ods. a) tvoria batohy obsahujúce magnetické médiá pre zápis dát, ktoré nie je nutné skladať na zam."
este jedna vec... nosil si niekedy v batohu data na magnetickych mediach ? a chodil si vozidlami elektrickej trakcie ? odporucam skusit si v nich polozit batoh na zem, mozes si rovno robit vyskum kde su ako silne el.mag. a o kolko dat prides na tom-ktorom mieste... (najma v oblasti motorov su to celkom pekne hodnoty )
Ja si tiež myslím, že m@rtin má v mnohom pravdu, ale zas Ik280 vydrží motorovo aj konštrukčne viac ako Karosy. A to už nehovorím o Ik283 s impozantnou obsaditelnosťou.
natasa: Ale ja nesuhlasim aby ludia mali batoh na chrbte. Je to premna neslušne a neohľaduplne. Asi to malo byť pre niekoho ineho. A batohom som v buse dostal uz vela krát. Ja som si ho dával vždy dole a prečo, no lebo keď je na zemi, tak mi ho nikto neotvorí, bo keď je na chrbte tak je to veľmo ľahké.
Možno s takým argumentom by mal DP spraviť kampaň. Veľa ľudí by to zobralo skôr ako nejaké zaberanie miesta, žijeme totiž v arogantnom svete.
Ja zas v tvojich prispevkoch (bohuzial uz znova) vidim postoj, aky je DPB cely na ko*ot, Bratislava hnusna, len v Prahe je vsetko super (a zda sa mi, ze o nedostatkoch Karos vies, ale nechces si to priznat, pretoze jeto cesky vyrobok). Keby v Prahe dnes premavali Ikarusy s udrzbou rovnakou ako Karosy tak budu 2,3 krat lepsie. Len ty si to aj tak nepriznas.
no moj nazor je taky, ze weekendova 78 by bola uzitocna, ale s tym nic nenarobim... V kazdom pripade je na trolejbusoch relativne rozumne husta doprava takze sa da ratat cesta tak, aby to vyslo na prestup s tou 97 (alebo rovnako aj zo strany elektriciek) alebo to zobrat k trolejom pesi (co ak dobre vidam robi nemala cast obyvatelov "novej" vrakune)
uz som aj ja daco vymyslela... pojdem z devinskej na Kriznu, odtial elektrickou na konecnu do Ruzinova, tam prestupim na 97 :-))) v pondelok vam napisem cas kolko som cestovala .-)))
SI: nechodia ani z devinskej, ale podstatne je ze do centra chodia... a myslim si ze z ktorehokolvek sidliska by do centra mala chodit aspon jedna linka, pretoze centrum je prestupnym uzlom casovo najdostupnejsim...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.